| کد خبر: 253209 |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پانزدهمین جلسه کمسیون حمل و نقل استان:

۱۴ نقطه پرحادثه در جاده های آذربایجان غربی اصلاح و رفع شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اصلاح ۱۴ نقطه پرحادثه در محور های مواصلاتی استان طی سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اصلاح ۱۴ نقطه پرحادثه در محور های مواصلاتی استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی بیش از ۱۲ هزار کیلومتر راه ارتباطی دارد که با ۴۰ دستگاه دوربین نظارت میشوند و ۴۱ سیستم هوشمند حمل و نقل جاده ای وظیفه ثبت تخلفات در محورهای استان را بر عهده دارند، از طرفی ۴ سامانه توزین در حال حرکت در سطح محورهای ارتباطی استان فعال است.

آرامون اظهار کرد: ۶۷ راهدارخانه فعال و ۵۹۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حوزه راهداری آذربایجان غربی بخشی از ظرفیت بالفعل را شامل می شود که با در اختیار داشتن این امکانات علی رغم بارش ۳ متری در برخی نقاط هیچگونه انسداد مسیر نداشتیم.

وی با اشاره به روکش آسفالت ۵۸۷ کیلومتر از جاده های مواصلاتی استان درسالجاری ادامه داد: امسال همچنین ۱۵۳ کیلومتر راه روستایی آسفالت و ۲۶۳۶ کیلومتر از راه های ارتباطی زیرپوشش عملیات خط کشی قرار گرفتند.

آرامون در ادامه از افزایش  ۱۸ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه های مرزی استان خبر داد و گفت: محور های فرار بار در سطح استان شناسایی شده است و گشت های کنترل در این مسیر ها فعال هستند  و در راستای همین طرح، رانندگان وانت بار ها ساماندهی شدند و برای وسیله نقلیه  و راننده کارت هوشمند صادر شد.

وی یادآور شد: امسال ۱۶۲۸ گشت تلفیقی با همکاری پلیس راه در سطح استان انجام گرفته که ماحصل آن پایش ۹۶۴۷ عدد ناوگان بوده است و ۷۲ هزار خودرو در ۱۱ ماهه اخیر معاینه فنی شده اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.