| کد خبر: 251327 |

پروژه های راهسازی به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در نقده اجرا شد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: همزمان با بیست و یکمین سفر شهرستانی، استاندار آذربایجان غربی به شهرستان نقده تسریع اجرای عملیات ۴ پروژه به ارزش ۲ هزار ۱۵۸ میلیارد ریال در این شهرستان مصوب شد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: همزمان با بیست و یکمین سفر شهرستانی، استاندار آذربایجان غربی به شهرستان نقده تسریع اجرای عملیات ۴ پروژه به ارزش ۲ هزار ۱۵۸ میلیارد ریال در این شهرستان مصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محسن حمزه لو در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی با محوریت شهرستان نقده افزود: پیمان سپاری محور حیدرآباد- نقده قطعه ۳ به طول پنج کیلومتر با برآورد یک هزار میلیارد ریال تا پایان سالجاری مصوب شد.

 وی افزود: طرح تعریض و بهسازی محور حیدرآباد- نقده قطعه ۲ با ۵۰ درصد و قطعه چهار با ۱۵ درصد پیشرفت اجرایی بوده و بیش از یک هزار میلیارد ریال برای اجرای آن ها اعتبار پیش بینی شده است .

 وی ادامه داد: تا پایان سال جاری مطالعات کنارگذر شهرستان نقده به طول ۱۲ کیلومتر و با برآورد ۱۵ میلیارد ریال جهت برگزاری مناقصه پیمان سپاری به اتمام خواهد رسید.

 حمزه لو ادامه داد: پیمان سپاری طرح تکمیل مجتمع فرهنگی – هنری نقده با ۶۵ درصد پیشرفت اجرایی و با برآورد ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار تا پایان سالجاری مصوب شد.

 وی ادامه داد: تامین اعتبار طرح ترمیم و مرمت کتابخانه نقده با ۸۵ درصد پیشرفت اجرایی و برآورد ۲۳ میلیارد ریالی تا پایان سال جاری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نقده، گفت: سهمیه نقده و محمدیار از اجرای طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۸ هزار و ۱۲۷ واحد است.

 وی تاکید کرد: تاکنون هفت هزار و ۶۷۶ نفر از نقده و محمدیار برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که یک هزار و ۷۱۱ نفر تاکنون واجد شرایط نهایی شناخته شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.