| کد خبر: 248257 |

خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی شهرستان سردشت درسالجاری

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت از خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از راه های ارتباطی شهرستان سردشت در سالجاری خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت از خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از راه های ارتباطی شهرستان سردشت در سالجاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، شریعت پناه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت با اشاره به این خبر افزایش ضریب ایمنی ، تعیین محدوده حرکتی هر یک از خودرو ها و افزایش دید رانندگان و کاربران جاده ای را از اهداف خط کشی راه ها برشمرد و افزود: خط کشی و تفکیک باند رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده (نیوجرسی) نقشی مستقیم در کاهش تصادفات دارد.

وی ادامه داد: تعمیر، نصب یا جمع آوری ۱۵۰ عدد گاردریل، ترانشه برداری افزون بر ۹ کیلومتر، تسطیح و رگلاژ و ترمیم ۱۶۰ کیلومتر از شانه ها و پاکسازی و تسطیح حریم به میزان ۳۳ کیلومتر از جلمه اقدامات نیمه نخست سالجاری در شهرستان سردشت را شامل می شود.

وی از نصب ۱۸۰ عدد تابلو و علائم جدید در محور های ارتباطی شهرستان مذکور خبر داد و اظهار داشت: جهت بالا بردن افزایش ایمنی تردد خودرو ها و منظر آرایی نسبت به ایجاد ۸ عدد سرعت گیر، رنگ آمیزی ۳۹ مورد سرعت گیر، تعمیر و نصب ۵۰ عدد از چراغ های هشدار چشمک زن وشستشوی ۲۳۰ عدد تابلو و علائم در مدت زمان یاد شده اقدام شده است.

شریعت پناه ادامه داد: از دیگر اقدامات راهداری می توان بر تنقیه پل ۵۵ عدد، نصب بنر و پرچم های ترافیکی و هشدار دهنده ۱۲ عدد، لاشه برداری ۳۱ مورد و نخاله برداری ۱۳۰۰ تن اشاره کرد و همچنین به منظور کاهش تلفات جاده ای ۱۰۸ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه، ۳۴ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه و ۵۹ مورد مکاتبه جهت صدور مجوز انجام شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.