| کد خبر: 225648 |

امام جمعه ارومیه:

◄ وحدت شیعه و سنی یکی از ضروریات جامعه است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه وحدت شیعه و سنی را یکی از ضروریات جامعه در شرایط کنونی دانست.

تین نیوز

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه وحدت شیعه و سنی را یکی از ضروریات جامعه در شرایط کنونی دانست.

 حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با اشاره به تحریف سخنان مقام معظم رهبری توسط رسانه‌های بیگانه و منافقین داخلی با هدف تخریب فرمایشات و جایگاه ایشان افزود: اگر آمریکا خیرخواه جامعه ایران است چرا از ورود داروهای بیماری‌های صعب العلاج و خاص به کشور جلوگیری می‌کند اما از سویی موافق ورود واکسن ویروس منحوس کرونا است.

وی تصریح کرد: در موضوع برجام، رهبری مخالفت خود را با این موضوع ابراز کردند ولی اجازه امتحان شدن قضیه و ورود آن را دادند اما در موضوع واکسن چون به صورت مستقیم با جان مردم مربوط است به صورت جدی وارد موضوع شده و اجازه وارد شدن آن را ندادند.

حجت‌الاسلام قریشی با تاکید بر اینکه باید مردم در این خصوص هوشمندانه برخورد کنند تا فریب تحریفات دشمنان را نخورند، افزود: واکسن کشورهای آمریکا، انگلیس و حتی فرانسه قابل اعتماد نیست، این محل تردید بوده زیرا کسانی که تا دیروز دشمن ما بودند، امروز به ما واکسن می‌دهند و این مسئله چگونه قابل اعتماد است و اگر توانایی دارند بیماران خود را مطرح کنند

امام جمعه ارومیه در ادامه با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی یکی از ضروریات جامعه است و افزود: باید علمای شیعه و سنی و تک تک آحاد جامعه اسلامی بصیرت خود را در این موضوع نیز نشان داده و مانع رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود شوند.

وی با اشاره به ساخت فیلم تفرقه انگیز بانوی بهشت توسط یک روحانی شیعه انگلیسی به نام یاسر الحبیب گفت: استکبار جهانی از ساخت این فیلم حمایت کرده و ۱۵ میلیون دلار برای ساخت این فیلم هزینه کرده و این مهم نیز نشان دهنده اهمیت قضیه برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان برای استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ویژگی‌های شخصیتی این بانوی کریمه را الگو و سرمشق زندگی در ابعاد مختلف عبادی، سیاسی و اجتماعی دانست و گفت: باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم عزاداری به صورت باشکوه برگزار شود.

امام‌جمعه ارومیه همچنین با اشاره به اهمیت یاد خداوند در فعالیت‌های مختلف گفت: هرگاه بندگان خدا با نام و یاد الهی کارهای خود را شروع کنند خداوند برکت خود را در فعالیت آنها قرار می‌دهد.

حجت الاسلام قریشی یاد خداوند را موجب استجابت دعا در درگاه الهی، بخشش گناهان و حل مشکلات مختلف دانست و خاطرنشان کرد: حتی اگر کسی خواب و استراحت خود را با یاد خداوند آغاز کند خواب او نیز عبادت و تسبیح محاسبه می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.