| کد خبر: 224573 |

استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران می تواند به ایجاد درآمد پایدار شهرداری ها کمک کرد

◄ خدمت رسانی سریع و عادلانه به مردم مهم ترین مطالبه عموم از شهرداران است

آذربایجان غربی- آیدین رحمانی رضائیه روز یکشنبه در جلسه شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان ها با قدردانی از تلاش شبانه روزی شهرداران و کارکنان شهرداری ها در ارائه خدمات به مردم در این ایام گفت: ضروری است شهرداران تقدیر از پرسنل خود را در دستور کار قرار دهند تا امید و انگیزه آنان برای ارائه خدمات به مردم بیشتر و مضاعف شود.

تین نیوز

 آذربایجان غربی| آیدین رحمانی رضائیه روز یکشنبه در جلسه شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان ها با قدردانی از تلاش شبانه روزی شهرداران و کارکنان شهرداری ها در ارائه خدمات به مردم در این ایام گفت: ضروری است شهرداران تقدیر از پرسنل خود را در دستور کار قرار دهند تا امید و انگیزه آنان برای ارائه خدمات به مردم بیشتر و مضاعف شود.

وی یکی از برکات نظام اسلامی را تقویت مدیریت مردم دانست و گفت: نمود این اتفاق مبارک در انتخابات شوراها و انتخابات اعضای شورای شهر توسط مردم و انتخاب شهرداران توسط اعضای شوراهای اسلامی شهر را می توان مشاهده کرد.

معاون استاندار آذربایجان غربی خدمت رسانی سریع و عادلانه به مردم را مهم ترین مطالبه مردم از شهرداران و شوراهای اسلامی دانست و گفت: بدون شک تحقق درخواست های قانونی مردم و رفتار عادلانه با همه مردم و تسریع در خدمت به مردم و درخواست های آنان، رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

آیدین رحمانی با تشریح مسائل و مشکلات شهرداران، ساماندهی نیروهای انسانی، نبود درآمد پایدار، مشکل مدیریت و دفع پسماند، فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل و ترافیک شهرها را از جمله مسائل و مشکلات شهرداری های استان عنوان کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در سال پایانی فعالیت شوراها قرار داریم، اظهار داشت: تکمیل پروژه های نیمه تمام و تعیین تکلیف بودجه شهرداری ها و حسابرسی باید در اولویت کاری شهرداران قرار گیرد.

آیدین رحمانی در ادامه استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاران و فعال کردن هیات های سرمایه گذاری در شهرداری ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در شهرها می تواند به ایجاد درآمد پایدار شهرداری ها کمک کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین نظافت و شادابی شهرها را در این ایام مهم دانست و گفت: در این ایام که بسیاری از مردم درگیر بیماری کرونا هستند، شاداب سازی محیط های شهری می تواند در ایجاد نشاط اجتماعی موثر باشد.

آیدین رحمانی با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان و شروع بارش های برف و باران در استان ، بر آمادگی بیشتر تیم های مدیریت بحران در شهرداری ها تاکید کرد. 

وی در پایان خواستار نظارت بیشتر بر فعالیت مراکز معاینه فنی، توجه ویژه به ستادهای بازآفرینی، توسعه زیر ساخت ها و نرم افزارهای برای ارائه خدمات مدیریت شهری بصورت مکانیزه به شهروندان، مناسب سازی فضاهای عمومی شهری برای تردد جانبازان و معلولین ، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، تجهیز و احداث پارک ویژه بانوان در شهرها، ایجاد بازارچه های ویژه برای فروش محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار و نامگذاری یکی ار معابر و خیابانهای شهرها به نام زنان شهیده توسط شهرداری ها شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.