| کد خبر: 189246 |

۱۳ میلیارد ریال برای بهسازی محور تکاب - ایرانخواه

۱۳ میلیارد ریال برای بهسازی محور تکاب - ایرانخواه هزینه می شود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و آسفالت پنج کیلومتر از محور تکاب - دوراهی ایرانخواه تخصیص یافته است و امسال هزینه می شود.

به گزارشتین نیوز به نقل از ایرنا، ابراهیم مبارک قدم روز سه شنبه در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی تکاب افزود: بخش هایی از محور تکاب - دوراهی ایرانخواه وضعیت نامناسبی دارد و آسفالت آن تخریب شده است.

وی با بیان اینکه اصلاح و بهسازی این محور تا پیش از آغاز فصل سرما در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: ۲۷ میلیارد ریال دیگر نیز برای توسعه محور تکاب - دوراهی ایرانخواه پیش بینی شده که پس از تصویب، ابلاغ و تخصیص خواهد یافت.

وی بیان کرد: امسال همچنین چهار کیلومتر از محور روستایی کرفتو شهرستان تکاب لکه گیری و آسفالت خواهد شد.

مبارک قدم ادامه داد: توسعه محور تکاب - شاهیندژ یکی از اصلی ترین مطالبات مردم منطقه است و تلاش می کنیم عملیات اجرایی این محور نیز در فصل کاری مناسب انجام شود.

وی افزود: احداث جاده جدید در محور تکاب - شاهیندژ تاکنون روند مطلوبی نداشته و موانع اصلی اتمام این پروژه راهسازی نیز به زودی رفع و طرح توسعه این محور اجرا خواهد شد.

مبارک قدم گفت: باید ساز و کاری برای جلوگیری از تردد تریلی ها و کامیون ها با اضافه بار و تناژ غیرقانونی اتخاذ شود تا مانع از تخریب جاده های تکاب بر اثر تردد خودروهای سنگین گردد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، فرماندار تکاب و نماینده مردم میاندوآب، شاهیندژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی عصر امروز / سه شنبه / از محورهای مواصلاتی تکاب از جمله جاده شاهیندژ و محور دوراهی ایرانخواه در مسیر تکاب - دیواندره بازدید کردند.

در این بازدید وضعیت اجرای طرح ساخت و توسعه محور تکاب - شاهیندژ با حضور پیمانکاران پروژه مورد ارزیابی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.