| کد خبر: 256428 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب:

اصلاح چهار نقطه خطرناک پر حادثه در شهرستان بناب

راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب از اصلاح و رفع چهار نقطه پرحادثه در محورهای اصلی و فرعی این شهرستان در دو ماه گذشته خبر داد.

تین نیوز

راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب از اصلاح و رفع چهار نقطه پرحادثه در محورهای اصلی و فرعی این شهرستان در دو ماه گذشته خبر داد.

به گزارش  تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از  آذربایجان شرقی؛ علی سلیمانی فرد رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب در بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت: حذف دو عدد قوس قائم و قوس افقی در جاده شهر خوشه مهر و ساماندهی دو مورد تقاطع T شکل از اول امسال با قید فوریت در دستور کار اداره راهداری بناب قرار گرفت و در عرض دو ماه به سرانجام رسید.

وی حفظ و حراست از راه های کشورمان را به عنوان سرمایه ملی و محور توسعه ضروری دانست و افزود: پارسال ۱۰ کیلومتر شانه سازی در محور بناب ملکان و 6 کیلومتر شانه سازی در راه روستای دوش انجام شد که نقش مهمی در جلوگیری از تخریب راه ها و ایمنی رانندگی دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۰ کیلومتر آسفالت ریزی در محورهای مواصلاتی شهرستان انجام شد، گفت: امسال آسفالت ۱۳ کیلومتر راه اصلی و ۲ کیلومتر راه روستایی در دستور کار قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.