| کد خبر: 252610 |

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد؛

برفروبی محورهای ارتباطی ۳۰۰ روستا در آذربایجان شرقی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: به دنبال بارش برف در سه روز گذشته و بروز کولاک، ۱۹۰ کیلومتر -باند که راه ارتباطی ۳۰۰ روستا است، بروفروبی شد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: به دنبال بارش برف در سه روز گذشته و بروز کولاک، ۱۹۰ کیلومتر -باند که راه ارتباطی ۳۰۰ روستا است، بروفروبی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی غلامرضا رسول زاده، معاون راهداری اداره کل  با بیان اینکه این روستاها در مناطق کوهستانی شهرستان های مراغه، هشترود و چاراویماق واقع هستند، افزود: تلاش گروه های راهداری برای بازگشایی راه ارتباطی صدرصد  روستاها درجریان می باشد.

وی با اشاره به اینکه راه تعدادی از این روستاها از سوی راهداران بازگشایی شده بود که کولاک دوباره آن ها را مسدود کرده است، اظهار کرد: هم اکنون بارش برف و کولاک در منطقه قطع شده و شرایط برای بازگشایی راه ارتباطی همه  روستاها فراهم است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در ۳ روز گذشته گروه های راهداری، راه ارتباطی روستاهای استان را که با مشکل تردد مواجه بودند، برف روبی، به ۱۷۴ خودرو گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی و ۲۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک را در راهدارخانه ها اسکان داده اند.

رسول زاده، ادامه داد: در زمان کنونی تمامی راه های شریانی، اصلی و فرعی استان و آزادراه تبریز - زنجان باز بوده و تردد در آنها در جریان است ولی با توجه به احتمال کولاک در مناطق کوهستانی رانندگان برای تردد در این مناطق خودرو خود را به زنجیرچرخ و تجهیزات و پوشاک زمستانی مجهز کنند.

وی تاکید کرد: مردم و مسافران از انجام سفرهای غیرضروری به هنگام بارش برف خودداری کرده و در صورت ضرورت قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگوست، در خصوص وضعیت راه ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب و از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده ها استفاده کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.