| کد خبر: 250833 |

برفروبی ۷ هزارکیلومتر- باند از راه‌های آذربایجان شرقی

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از برف روبی و نمک وشن پاشی ۷ هزار کیلومتر- باند از راه‌ های استان در دو روز اخیرتوسط اکیپ‌های راهداری استان خبرداد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از برف روبی و نمک و شن پاشی ۷ هزار کیلومتر - باند از راه های استان در دو روز اخیر توسط اکیپ های راهداری استان خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی غلامرضا رسول زاده؛ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در عملیات راهداری زمستانی دو روز اخیر در کلیه محورهای استان ۱۳۰۰ تن مخلوط شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است.

غلامرضارسول زاده گفت:  بیشترین میزان برف روبی در محورهای آزاد راه تبریز - زنجان، بستان آباد، هریس، هشترود، مراغه و تبریز و سراب انجام گرفته که در این مدت کمک رسانی به تعدد ۱۵۷ خودرو نیز انجام شده است.

رسول زاده راه های تحت پوشش برف روبی استان را بیش از ۱۴۰۰۰کیلومتر و تعداد نقاط کوهستانی برف گیر استان را ۳۸ نقطه برشمرد و گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در راستای وظایف ذاتی خود با بسیج همه جانبه همکاران و به کارگیری کلیه امکانات و استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت های راهداری به ویژه در محورهای پرتردد نسبت خدمات رسانی به مترددین جاده ها اقدام خواهد نمود.

وی همچنین از آماده سازی وتجهیز راهدارخانه ها در محورهای اصلی و فرعی جهت امداد رسانی وخدمات به موقع به مسافران و کاربران راهها و همکاری و تعامل با مسئولین استانی و شهرستانی، نیروهای انتظامی و پلیس راه، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی برای افزایش ایمنی عبور و مرور در این ایام خبر داد.

معاون راهداری اداره کل همچنین به پاسخگویی ۲۴ ساعته به هموطنان ازطریق تلفن گویای ۱۴۱ در خصوص وضعیت راهها و شرایط آب و هوایی اشاره کرد و افزود تردد کنندگان جاده ها همچنین می توانند از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضعیت آّب  و هوایی جاده ها استفاده کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.