بازدید سایت : ۲۰۲۲۳

کاهش ۳۹درصدی تردد در محورهای آذربایجان شرقی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از کاهش 39 درصدی تردد در محورهای این استان به دنبال اعمال محدودیت‌های ترافیکی خبر داد.

کاهش ۳۹درصدی تردد در محورهای آذربایجان شرقی
تین نیوز |

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از کاهش 39 درصدی تردد در محورهای این استان به دنبال اعمال محدودیت‌های ترافیکی خبر داد.

به گزارش تین نیوز، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( آذربایجان شرقی) گفت: تردد درمحورهای مختلف آذربایجان‌شرقی با اعمال محدودیت‌های مربوط به جلوگیری از شیوع کرونا درآذرماه سال ۱۳۹۹ به‌میزان ۳۹ درصد نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

وی افزود: بنابر گزارش ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین از ابتدای آذرماه جاری تا یازدهم این ماه با اعمال این محدودیت‌ها تعداد سه میلیون و ۲۲۳ هزار تردد وسایل نقلیه سبک در محورهای این استان به ثبت رسیده است که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۹درصد کاهش نشان می‌دهد.

اورجعلی علیزاده گفت: دراین مدت، کمترین میزان تردد مربوط‌به روز پنجشنبه هفتم آذر با ۲۰۸ هزار تردد وسایل نقلیه سبک بوده است که نسبت به سال قبل ۵۹ درصد کاهش داشته است و پرترددترین روز نیز سه‌‌شنبه پنجم آذر با ۳۳۲ هزار تردد سبک بوده است.

وی اظهارداشت: در این مدت، پرترددترین محورهای استان از نظر عبور وسایل نقلیه سبک، محورهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی، صوفیان – تبریز، ایلخچی- آذرشهر و بناب-مراغه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.