| کد خبر: 218484 |

تردد کامیون از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌شرقی ۴۶درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از افزایش ۴۶ درصدی تردد کامیون‌های ایرانی از پایانه‌های مرزی استان در مدت سپری شده از سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از افزایش ۴۶ درصدی تردد کامیون‌های ایرانی از پایانه‌های مرزی استان در مدت سپری شده از سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، اورجعلی علیزاده، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در این مدت بیش از ۵۷ هزار دستگاه کامیون باری سنگین از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز تردد کرده‌اند، افزود: امسال ۳۵ هزار و ۳۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرز نوردوز و ۲۱ هزار و ۷۰۰ دستگاه کامیون از مرز جلفا تردد کرده‌اند.

وی اظهار داشت: در همین مدت میزان واردات و صادرات از مرز نوردوز ۳۸۰ هزار و ۶۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۲۱ هزار و ۲۰۰ تن بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت میزان واردات و صادرات کالا از مرز جلفا نیز ۱۲۵ هزار و ۳۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۱۳۷ هزار و ۴۰۰ تن بوده است.

علیزاده، ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت و محدودیت تردد مسافر در این مرزها، میزان تردد مسافر از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز ۲۳ هزار و ۹۰۰ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۹۵ درصد کاهش یافته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.