| کد خبر: 215407 |

۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در آذربایجان‌شرقی در حال ساخت است

معاون فنی و نظارت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در جاده های استان در حال ساخت و ۳۶ مجتمع نیز در مرحله استعلام است.

تین نیوز

معاون فنی و نظارت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در جاده های استان در حال ساخت و ۳۶ مجتمع نیز در مرحله استعلام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جواد عبدی با بیان اینکه ۴۰ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی نیز در جاده های استان برای ارایه خدمات به مسافران فعال است، افزود: ۲ مجتمع نیز در کیلومتر ۱۵ جاده اسکو- کندوان با محوریت رستوران و کیلومتر ۱۰ جاده مرند- سه راهی خوی در نیمه اول سال جاری به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به اینکه با بهره بردای از این مجتمع ها مجموع مجتمع های فعال خدماتی رفاهی بین راهی در جاده های استان به ۴۲ مورد می رسد، اظهار داشت: مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارایه خدمات متمرکز و مناسب، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده ها، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز و کاهش میزان تصادفات جاده ای و افزایش ضریب ایمنی جاده ها نقش بسزایی ایفا می کنند.

معاون فنی و نظارت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی ساخت پل عابرپیاده را از دیگر اقدامات این اداره کل اعلام کرد و گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از سال ۱۳۹۳ اقدام به احداث پل های عابرپیاده در راستای حذف نقاط حادثه خیز و ارتقای ایمنی تردد جاده ای کرده است.

عبدی، ادامه داد: در آذربایجان شرقی ساخت ۱۰ دستگاه پل عابرپیاده با اعتبارات سازمان اجرا و به بهره برداری رسیده است و ۹ دستگاه نیز با مشارکت بخش خصوصی در استان احداث و به بهره برداری رسیده و ۲ دستگاه پل نیز توسط بخش خصوصی در دست احداث است.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.