| کد خبر: 211027 |

استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی تبریز اجباری است

فرماندار تبریز، با اشاره به آغاز فعالیت مترو و اتوبوس‌های BRT از هفته آینده، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافران در حمل و نقل عمومی اجباری است.

تین نیوز

 فرماندار تبریز، با اشاره به آغاز فعالیت مترو و اتوبوس‌های BRT از هفته آینده، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافران در حمل و نقل عمومی اجباری است.

به گزارش تین نیوز  به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، بهروز مهدوی، فرماندار تبریز روز چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در جلسه هماهنگی و بررسی نحوه تهیه و توزیع ماسک در حمل و نقل عمومی، پاساژها و بازار مسقف تبریز، با اشاره به آغاز فعالیت مترو و اتوبوس‌های BRT ازشنبه هفته آینده، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافران در حمل و نقل عمومی اجباری است.

وی با بیان این‌که سلامت مردم خط قرمز مسئولان است، گفت: از روز شنبه به هر مسافری که از ماسک استفاده نکند خدمات ارائه نمی‌شود و رانندگان تاکسی،BRT و اتوبوس‌های خطی که سرنشین بدون ماسک سوار کنند، بر اساس پروتکل‌های بهداشتی برخورد قانونی به‌عمل خواهد آمد.

مهدوی، بیان کرد: تمامی این اقدامات در راستای سلامت مردم بوده و شهروندان محترم باید خود در این امر پیشقدم باشند.

فرماندار تبریز، همچنین از سازمان صمت خواست با اطلاع رسانی به تمامی اتحادیه‌ها، اصناف پاساژها، مراکز خرید و بازار را موظف به استفاده از ماسک کنند.

وی تاکید کرد: واحدهای توزیع کننده ماسک در مبادی ورودی‌های بازارمسقف تبریز و ایستگاه‌های BRT و مترو مستقر شده و نسبت به توزیع ماسک‌های استاندارد با قیمت مصوب اقدام می‌کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.