| کد خبر: 208703 |

تمدید تعطیلی پایانه‌های مسافربری تبریز تا ۲۳ فروردین

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز اعلام کرد این مراکز مسافربری شامل منطقه شمال غرب و ترمینال بزرگ این شهر تا ۲۳ فروردین جاری تعطیل است و هیچ گونه خدماتی به مسافران بین شهری نخواهند داد.

تین نیوز

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز اعلام کرد این مراکز مسافربری شامل منطقه شمال غرب و ترمینال بزرگ این شهر تا ۲۳ فروردین جاری تعطیل است و هیچ گونه خدماتی به مسافران بین شهری نخواهند داد.

به گزارش تین ‌نیوز به نقل از ایرنا، حسین عادلی سعیدآباد افزود: اقدامات پایانه‌های مسافربری تبریز بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا انجام می‌شود که بر این اساس ترمینال تبریز و شمالغرب تا ۲۳ فروردین ماه هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌کنند و به شرکت‌های تعاونی اتوبوس اعلام شده تا صورت‌حساب مالی خود را تا اردیبهشت ماه به تاخیر اندازند.

وی اظهار داشت: در کنار محدودیت‌هایی که در سطح جاده‌ها برای تردد خودروها اعمال می‌شود، تردد کلیه اتوبوس‌های مسافربری از ترمینال شمال غرب و مرکزی تبریز و بالعکس ممنوع است و از شهروندان خواهشمندیم به ترمینال مراجعه نکنند.

عادلی با اشاره به اینکه افرادی خارج از ترمینال های تبریز اقدام به مسافرگیری می‌کنند، این اقدام را غیرمجاز توصیف و اضافه کرد: پلیس راه و اداره کل راهداری آذربایجان شرقی باید از این کار جلوگیری کنند.

وی به انجام اقدامات بهداشتی در داخل ترمینال های تبریز اشاره کرد و افزود: از ۴ اسفند ماه ضدعفونی ترمینال به صورت ۳ بار در شبانه‌ روز انجام می‌شود و نیروهای شبکه بهداشت و هلال احمر نیز در پایانه مسافربری حضور داشته و مسافران ورودی و خروجی را غربالگری می‌کردند.

عادلی ادامه داد: تاکنون هیچ یک از رانندگان مجاز اتوبس‌های بین شهر مسافربری در تبریز مبتلا به کرونا نشده اند و مجموعه ترمینال تبریز سعی دارد بالاترین تدابیر بهداشتی را  رعایت کند تا از شیوع گسترده کرونا در بین مردم جلوگیری شود.

به گفته وی ، پس از ۲۳ فروردین نیز اگر ممنوعیت‌های جدید اعمال شود، هیچ خدماتی به مردم ارائه نخواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.