| کد خبر: 205372 |

پایش افراد و رانندگان در مرزها برای کنترل کرونا انجام شود

معاون استاندار آذربایجان شرقی خواستار افزایش نظارت، ارتباط متقابل با ادارات و پایش افراد در مرزها و رانندگان در جهت کنترل کرونا و آگاه سازی بیشتر شد.

تین نیوز

معاون استاندار آذربایجان شرقی خواستار افزایش نظارت، ارتباط متقابل با ادارات و پایش افراد در مرزها و رانندگان در جهت کنترل کرونا و آگاه سازی بیشتر شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، فرماندار ویژه مرند، ظهر امروز در جلسه جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص بیماری کرونا ابراز داشت: با توجه به شیوع ابتلاء به ویروس کرونا در چند کشور و لزوم آمادگی برای پیشگیری و کنترل آن، بر اطلاع رسانی مناسب تاکید کرد.

داود گرشاسبی گفت: مهمترین اقدام حوزه سلامت در حال حاضر اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی مردم در رعایت نکات بهداشتی است، از جمله شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون، پوشاندن دهان و بینی در موقع عطسه و سرفه با دستمال و حفظ فاصله مناسب با سایر افراد (حداقل یک متر)، سه راهکار ساده و کلیدی در پیشگیری از ابتلاء به این بیماری خواهد بود.

فرماندار ویژه مرند ادامه داد: آگاه سازی و اطلاع رسانی و آموزش در برنامه‌های دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد و باید از لحاظ ذهنی و عینی برای پیشگیری و مقابله آمادگی داشته باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون موردی از این بیماری در کشور گزارش نشده اما لازم است تمامی دستگاه‌های ذیربط از جمله بهداشت و درمان و هلال احمر در آمادگی کامل باشند.

گرشاسبی افزود: افزایش نظارت، ارتباط متقابل با ادارات در جهت کنترل و آگاه سازی بیشتر، گزارش گیری به موقع و حتی پایش افراد در مرزها و رانندگان با جدیت انجام شود.

وی تاکید کرد: مردم عزیز در جهت کنترل، پیشگیری و آگاه سازی بهتر می‌توانند با مراجعه با سایت corona.irimc.org آموزش‌های لازم را ببینند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.