| کد خبر: 186041 |

طبق اعلام پلیس راه استان؛

تردد در راه‌های آذربایجان شرقی با وجود بارش باران روان است

طبق اعلام پلیس راه استان تردد در راه‌های آذربایجان شرقی با وجود اینکه بارش باران در بسیاری از محورها گزارش شده ولی روان است و مشکلی در جاده های آذربایجان شرقی وجود ندارد.

تین نیوز

طبق اعلام پلیس راه استان تردد در راه‌های آذربایجان شرقی با وجود اینکه بارش باران در بسیاری از محورها گزارش شده ولی روان است و مشکلی در جاده های آذربایجان شرقی وجود ندارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، بر اساس اعلام پلیس راه استان آذربایجان شرقی بارش باران در بیشتر محورهای استان ادامه دارد و با وجود لغزنده بودن محورها تردد در آنها روان است.

معاون اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی نیز ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از شامگاه روز گذشته شاهد بارش باران در بیشتر نقاط استان هستیم.

محمد اشجعی با تاکید بر اینکه شاهد بارش‌های رگباری شدید به همراه تگرگ و وزش باد شدید در برخی از مناطق هستیم، افزود: فعالیت سامانه بارشی تا روز پنج شنبه به صورت متناوب در استان تداوم دارد.

وی ادامه داد: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه‌ها، احتمال شکستگی درختان، پرتاب و سقوط اشیا و دکل‌های تاسیساتی و اصابت صاعقه در نواحی مستعد پیش بینی می‌شود.

اشجعی سپس با اشاره به اینکه از روز جمعه سامانه دیگری وارد استان می‌شود، گفت: تا روز دوشنبه هفته آینده استان تحت تأثیر این سامانه قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.