| کد خبر: 173744 |

◄ نصب سیستم UPS مرکزی ترمینال فرودگاه تبریز

سیستم UPS مرکزی ترمینال فرودگاه تبریزنصب شد.

تین نیوز

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از نصب و راه‌اندازی سیستم UPS مرکزی ترمینال پروازهای داخلی فرودگاه تبریز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی، عظیم طهماسبی با اعلام این خبر گفت: مراحل نصب سیستم UPS مرکزی باقابلیت redundancy و load balancing و سپس انجام فازهای مختلف جانمایی، کابل‌کشی، تهویه و حفر چاه ارت در اداره مهندسی ارتباطات و الکترونیک انجام شد و پس از تایید صحت عملکرد توسط کارشناسان در مدار قرار گرفت و عملیاتی شد.

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی، افزود: این سیستم با توجه به حساسیت سیستم‌های بازرسی و کمک بازرسی مستقر در فرودگاه‌ها و هم‌چنین نیاز مبرم سیستم‌های امنیتی جهت تداوم و استمرار در خدمت‌رسانی برای حفظ امنیت مسافران و پروازها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اداره مهندسی ارتباطات و ناوبری فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی تامین تغذیه بدون وقفه و تلورانس این سیستم‌هاست و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و به منظور بهینه‌سازی هزینه‌ها، افزایش راندمان، کاهش زمان تعمیر و نگهداری دستگاه‌های UPS که به‌صورت جداگانه در حال تغذیه سیستم‌های کمک بازرسی بودند، راه‌اندازی شد.

وی عنوان کرد: این پروژه با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد و دویست‌میلیون ریال از محل اعتبار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عملیاتی شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.