| کد خبر: 168783 |

سوت قطار در سراب به صدا در می‌آید

نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی گفت : عملیات اجرایی زیر سازی قطعه اول راه‌آهن سراب- بستان‌آباد با اعتبار اولیه 502 میلیارد ریالی به مناقصه عمومی گذاشته شد.

تین نیوز

نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی گفت : عملیات اجرایی زیر سازی قطعه اول راه‌آهن سراب- بستان‌آباد با اعتبار اولیه 502 میلیارد ریالی به مناقصه عمومی گذاشته شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از جوان آنلاین، یوسف داوودی نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی که به منطقه مهربان سفر کرده بود از به ثمر نشستن 24 ماه تلاش و کوشش شبانه‌روزی در حوزه ریلی در شهرستان سراب خبر داد و اظهار داشت: عملیات اجرایی زیرسازی قطعه اول راه‌آهن سراب - بستان‌آباد به طول 15کیلومتر با اعتبار اولیه 502 میلیارد ریالی به مناقصه عمومی گذاشته شد.

نماینده مردم شهرستان سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت زیرساخت‌ها حوزه راه در توسعه مناطق مختلف گفت: رشد و توسعه اقتصادی هر منطقه‌ای مستلزم رشد و توسعه صنعتی، معدنی و ارتباطی است به طوریکه بدون آن عوامل، نهاده‌های لازم برای سایر فعالیت‌های اقتصادی فراهم نشده و محصولات و خدمات تولیدی بخش‌ها نیز قابل عرضه نخواهد بود.

داوودی با اشاره به اینکه هر منطقه‌ای که به بزرگراه‌ها و جاده‌های ترانزیتی و خط راه‌آهن دسترسی آسان داشته است، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده است و مردم آن منطقه با سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف ضمن آنکه مهاجرت نکرده‌اند، بلکه مهاجرپذیر نیز بوده‌اند، تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود در حاشیه کلان‌شهرها سرمایه‌گذاری‌های دولت در این خصوص یک قدم مثبت در توسعه و سازندگی همه جانبه کشور عین عدالت است.

نماینده مردم شهرستان سراب با اشاره به اینکه یکی از کارهایی که در توسعه و پیشرفت شهرستان سراب نقش مهمی خواهد داشت، راه‌آهن سراب - بستان‌آباد است، افزود: راه‌آهن سراب، - بستان‌آباد نقطه اتصال شهرستان سراب به بازار کشورهای آسیای میانه و در نهایت اروپاست و اگر بگوییم که این پروژه همچون پروژه نفلین سینیت سراب محور توسعه و پیشرفت شرق استان است، عین واقعیت و حقیقت است.

داوودی با اشاره به اینکه در طراحی راه‌آهن سراب - بستان‌آباد به بهره‌مندی شهرها و روستاهای مختلف شهرستان از این موهبت عظیم که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است توجه ویژه‌ای شده است، یادآور شد: بی‌شک کل شهرستان سراب از برکات این پروژه عظیم بهره‌مند خواهند شد و این پروژه به عنوان نقطه عطفی در توسعه و پیشرفت شهرستان سراب نقش مهمی خواهد داشت.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرستان سراب به‌دنبال احیای سهم خود از بودجه عمومی کشور است و با افتخار خدمت مردم شهرستان سراب می‌گوییم که دوران کم‌لطفی به شهرستان سراب در کتاب بودجه کشور سپری شده و امروز نام سراب با ردیف‌های متعدد و با ارقام قابل توجه در بودجه عمومی کشور خودنمایی می‌کند.

 آگهی پروژه عملیات زیرسازی قطعه اول راه‌آهن سراب - بستان آباد به‌طول 15 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 502 میلیارد ریال با مدت زمان اجرای پروژه در 42 ماه به مناقصه عمومی گذاشته شده و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به عنوان دستگاه مناقصه‌گزار این پروژه است.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 1

    فعلا که قطار میانه بستان اباد بعد ازسالها بی سوت مانده است