| کد خبر: 166109 |

◄ اعتبار 3.8 میلیارد تومانی برای توسعه ترمینال سه فرودگاه تبریز

پروژه‌های توسعه و بهسازی اپرون فرودگاه تبریز پیشرفت سال‌های اخیر این فرودگاه را قابل‌توجه است.

تین نیوز

نایب‌رئیس مجلس در بازدید از پروژه‌های توسعه و بهسازی اپرون فرودگاه تبریز پیشرفت سال‌های اخیر این فرودگاه را قابل‌توجه ارزیابی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان با حضور در فرودگاه تبریز از آخرین وضعیت پروژه‌های در حال اجرای آن ازجمله بهسازی اپرون و توسعه ترمینال شماره سه بازدید کرد و در سخنانی گفت: پیشرفت سال‌های اخیر فرودگاه تبریز قابل‌توجه است و طرح‌های مورد بازدید جزو مهم‌ترین پروژه‌های فرودگاه تبریز هستند که با بهره‌برداری از آن‌ها فرودگاه تبریز گام مهمی در مسیر پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر بر خواهد داشت.

مصطفی صفایی، مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی در این بازدید به ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه‌ها پرداخت و گفت: پروژه توسعه و بهسازی اپرون بتنی و تاکسی وی‌های ارتباطی فرودگاه تبریز بااعتباری بالغ‌بر 235 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجرا است که با اتمام آن ظرفیت پذیرش پارکینگ هواپیمای فرودگاه تبریز به بیش از دو برابر افزایش می‌یابد. همچنین ترمینال سه فرودگاه تبریز با هزینه‌ای بالغ‌بر 3.8 میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به  مساحت 787 مترمربع توسعه می‌یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.