| کد خبر: 266746 |

حراج 2 مدل کامیون و تریلی کره ای در بورس + جزئیات

بورس کالا اعلام کرد یک مدل کامیون و یک مدل تریلی کره ای در این بازار پذیرش شده است. بر این اساس در روزهای آتی شاهد حراج این کامیون ها در بورس خواهیم بود.

تین نیوز

بورس کالا اعلام کرد یک مدل کامیون و یک مدل تریلی کره ای در این بازار پذیرش شده است. بر این اساس در روزهای آتی شاهد حراج این کامیون ها در بورس خواهیم بود.

کامیونت های هیوندای شناخته شده ترین محصولات تجاری نیمه سنگین کشور کره در بازار کامیون ایران به شمار می روند اما کره جنوبی علاوه بر هیوندای، شرکت دوو را نیز به عنوان یک شرکت کامیون ساز در اختیار دارد. 

طبق اطلاعیه‌ های منتشر شده از سوی بورس کالا، کامیون و کامیون کشنده  با برند دوو و متعلق به شرکت کاسپین خودرو فرهنگ است.

گمانه زنی درباره قیمت کامیون و تریلی جدید الورود به بورس

کامیون کشنده 44 تن دوو در آخرین قیمتگذاری این شرکت 6,616,000,000 تومان و کامیون باری 18 تن 4,182,000,000 تومان اعلام شده است اما هنوز قیمت جدیدی در این دور عرضه اعلام نشده است.

شرکت کاسپین خودرو فرهنگ به عنوان نماینده رسمی خودروهای تجاری و کار دوو در ایران، دو محصول کامیون باری 18 تن و کامیون کشنده 44 تن از این برند را در کارخانه خود در منطقه آزاد سلفچگان تولید می‌کند.

این شرکت سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، دو محصول باری و کشنده خود از برند دوو را به نمایش عموم درآورد. در آن زمان، کامیون باری 18 تن آماده عرضه شده بود و همزمان، برنامه گسترش شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات فروش در سراسر کشور به اجرا درآمد.

جزئیات فنی کامیون های دوو

کامیون کشنده 44 تن دوو مجهز به موتور توربوشارژ خطی 6 سیلندر و 11 لیتری است که 440 اسب بخار قدرت و 2108 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. موتور از دوسان کره جنوبی و گیربکس 12 سرعته از ZF آلمان است.

سیستم تعلیق پارابولیک جلو و تعلیق بادی شناور عقب با تنظیم ارتفاع، از ویژگی‌های برجسته تعلیق این کامیون است. بیشینه سرعت آن 125 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این کامیون کشنده با ظرفیت باک 800 لیتری و ویژگی‌هایی همچون سیستم تهویه مطبوع، دو تخت خواب، کولر، بخاری و سیستم چندرسانه‌ای عرضه می‌شود. سایر تجهیزات این محصول عبارتند از: سیستم حمل بار خطرناک، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سنسورها و دوربین‌های متعدد، کروز کنترل، قفل دیفرانسیل و سیستم کمک استارت.

با توجه به ظرفیت بالای حمل بار، توان بالای موتور و ویژگی‌های پیشرفته، کامیون کشنده 44 تن دوو گزینه مناسبی برای حمل و نقل بار در مسافت‌های طولانی است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یه راننده 09131939453 6 0

    اهای ملتی که سر دستتون مال باد آورده دارید من خودم راننده هستم ماشین دار تو این دوره زمونه ماشین و کامیون و تریلی فقط داره برای مردم کار میکنه باربری و کاسبمارهای که کارشون به ماشین حمل نقل مربوط میشه بار خراب کار خراب ماشین از رده خارج نکردن تراکم بالاس بازم برید بخرید فقط قبلش بهتون بگم پاشنه کفش تون بکشید که باید برای ملت اطرافتون حمالی کنید

  • ناشناس 2 3

    چون این کار خانه اولش در اردبیل بود وبه خاطر لج بازی صاحب کارخانه و مسئولین جمع آوری وبه شهر دیگر کوچ کردند به خاطر همون از این ماشین بدم میاد

  • مهدی زمانیان 2 3

    چرا تسهیلات نمیدین ما کهنه سوارا ماشینهای چهل پنجاه سال کارمونو نو کنیم چند سال دیگه اینا باید کار کنن

  • کاوه عربانی 1 1

    حتمابااین شرایط بداقتصادی و کرایه های پایین ملت نزدیکه۷میلیاردپولشونو میرن کشنده دوو میخرن!!! بازشرایط پیش پرداخت ۴۰۰الی۵۰۰میلیونی و اقساط۸۴الی۹۶ماهه میذاشتن میشد یکاریش کرد وگرنه بااین بازارداغون کرایه مفتشم گرونه

  • جابر 2 0

    این قیمتا حراج هست؟هیچ کس نباید بخره

    • ناشناس 1 0

      حلالت کسی نخره خیلی خوب میشود با این همه گرانی وقیمتهای دستوری دست داخل کیسه مردم کنند واز این ملت بکنند مرد مردانه کسی نخره همت داشته باشید هیچ خودرویی نباید ثبتنام کنند بهتر میشود وقتی هر روز قیمتها بدون هیچ توجهی بالا می برند چرا ثبت نام کنید