| کد خبر: 257350 |

◄ زمزمه های ریزش قیمت کامیون در بازار طی روزهای آینده

فعالان بازار کامیون با توجه به کاهش قیمت ارز و ریزش قیمت خودروهای سواری احتمال ریزش قیمت کامیون را در روزهای آینده منتفی نمی دانند.

تین نیوز

فعالان بازار کامیون با توجه به کاهش قیمت ارز و ریزش قیمت خودروهای سواری احتمال ریزش قیمت کامیون را در روزهای آینده منتفی نمی دانند.

بازار خودروهای سواری در روزهای اخیر تکانه های نزولی قابل توجهی داشته است اما این که بازار کامیون نیز دچار این تکانه ها شود در هاله ای از ابهام است. فعالان بازار کاهش اندک قیمت کامیون را تایید می کنند و احتمال ریزش بیشتر قیمت ها را در روزهای آینده نیز منتفی نمی دانند با این حال معتقدند نمی توان با قاطعیت از ریزش قیمت سخن گفت.

بر اساس قیمت های اعلام شده در فضای مجازی و سایت ها و پلتفرم های فروش کالا کامیون بنز تک صفرکیلومتر خشک را می توان اندکی بیشتر 3 میلیارد تومان خریداری کرد.

بررسی آگهی های فروش کامیون در سایت دیوار نشان می دهد کامیون کامیون بنز تک باری خشک ١٤٠١ به قیمت 3 میلیارد و 50 میلیون تومان قابل خریداری است.

این در حالیست که یک فروشنده کامیون بنز کمپرسی تک ۱۹۲۴ مدل 1381 را با کارکرد 555 هزار کیلومتر به قیمت 3 میلیارد و 150 میلیون تومان آگهی کرده است. این کامیون بی رنگ بوده و کولردار است.

فروشنده دیگری کامیون بی ام سی میکسر مدل 1387 را به قیمت 11 میلیارد تومان در معرض فروش گذاشته است. کامیون تک باری آمیکو خشک ۱۴۰۲ را نیز بر اساس آگهی های ثبت شده در این سایت می توان به قیمت 4 میلیارد تومان خریداری کرد. این کامیون تک باری ۱۹ تن آمیکو بوده و فروشنده حاضر به فروش به صورت چند مرحله ای است اما خریدار 60 درصد مبلغ را باید در ابتدای معامله پرداخت نماید.

همچنین در این سایت بر اساس آگهی ثبت شده می توان کامیون کشندهDAFXF480-2019 پلاک شده مدل ۱۳۹۹ را با پیش پرداخت  ۴٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان واقساط 120 میلیونی 24 ماهه یا اقساط 100 میلیونی 30 ماهه خریداری کرد.

در بین آگهی های ثبت شده در این سایت کامیون اکتروس جفت مدل 1384 نیز خودنمایی می کند که با کارکرد 800 هزار کیلومتر به قیمت 5 میلیارد و 800 میلیون در معرض فروش گذاشته شده است.

فروشنده در مورد ویژگی های این کامیون نوشته است کاملا بی رنگ است و فنرها فابریک بوده و سیستم سیم کشی این کامیون هم دست نخورده است. ضمنا اتاق عقب نو تایر ها همه نو و داخل کابین مشابه صفر اپشن ها فعال است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بازاری 7 0

    هنو مونده تا کاهش واقعی . الان این نرخ ها ک گذاشتید همش لفظ هس و خرید و فروش انجام نمیشه و بازار قفله

  • کامل 2 0

    قیمت های کە میگێ همش نادروستەبازار خیلی پایین ترە

  • محمدفدا 2 0

    قیمت ماشینی که تو کشور همسایه 800میلیون تومان تو کشور ما 5میلیارد تومان قیمت دارد تفاوت چند برابر اینا همش از سو مدیریته دوست داشتن سرمایه دار دزد

  • ناشناس 0 1

    یدونه داف خریدارم بااین قیمت که اعلام کردید

  • ناشناس 1 0

    سلام اینکه ماشین های مدل پائین قیمت بالا میگن هیچ کس نمیخوره
    اگر ماشینهای را با اقساد بدن به مردم از ماشین های کار کرده خود به خود از رده خارج میشن

  • ناشناس 1 0

    اوضاع خراب وبه بن بست رسیده مردم پول نمیدن خیلی زیر این قیمتها هم خریدار نداره

  • ناشناس 1 0

    آقا شما که نظر دادین ناوگان فرسوده خودبخود حذف میشه مگه رانندهای ناوگان فرسوده هزینه زندگی ندارند قسط ندارن دانشجو ندارن محصل ندارن اجاره خانه ندارن مریض ندارن