| کد خبر: 254122 |

◄ سراب کاهش قیمت کامیون/ طرح کلید به کلید وعده سرخرمن بود

شرایط جدید تمدید کارت هوشمند رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر ابلاغ شد.

تین نیوز

رانندگان و کامیونداران معتقدند در کشوری که طبق آمار رسمی تورمی ۵۰ درصدی دارد و در آمار غیررسمی و واقعیت کف جامعه تورمی بیش از ۱۰۰ درصد؛ انتظار کاهش قیمت کامیون سرابی بیش نیست.

به گزارش تین نیوز ، نوید خیرمند راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای، با بیان این مطلب گفت: بخشی از قیمت های فعلی کامیون، حباب ناشی از عدم توازن در عرضه و تقاضاست، اما واقعیت این است که قیمت کامیون دیگر هیچ گاه به سال ۹۷ باز نخواهد گشت.

وی ادامه داد: قیمت تولید همه کالاها منطبق با تورم سال به سال، ماه به ماه، هفته به هفته و این روزها روز به روز متوازن می شود، آنچه باعث عقب ماندگی رانندگان و حمل و نقل جاده ای کالا است این است که مثل دیگران با بازار همگام و همراه نیستند.

این راننده کامیون عنوان کرد: اینکه امروز فرسوده سواران توان نوسازی ناوگان خود با قیمت های چند میلیاردی را ندارند نتیجه مفتبری بوده و ادامه این روند ۲۰ - ۳۰ سال دیگر گریبان نو سواران امروز را خواهد گرفت.

این فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا افزود: ارایه وام کم بهره،  طرح کلید به کلید و... همه وعده های سرخرمن است برای بهره کشی بیشتر از راننده و کامیوندار و آرزو فروشی به او با سررسید فردا و فرداها.

خیرمند گفت: دولتی که پرداخت ۴۵٫۰۰۰ تومان یارانه ماهانه به ۲۰ درصد جمعیت کشور برایش مصیبت است، هیچ گاه به رانندگان و کامیونداران ریالی بابت نوسازی کمک نخواهد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.