| کد خبر: 250757 |

تاکید انجمن پایانه‌ داران بنادر ایران بر تسریع در دریافت مجوز فعالیت‌ های دریایی و بندری

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش های پایانه داران فعال در بنادر استان بر لزوم ارتقاء سطح ایمنی و پرداخت به موقع حقوق پرسنل شاغل در شرکت ها تاکید کرد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش های پایانه داران فعال در بنادر استان بر لزوم ارتقاء سطح ایمنی و پرداخت به موقع حقوق پرسنل شاغل در شرکت ها تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در نشست هم اندیشی با اعضای انجمن پایانه داران بنادر ایران در بندر شهید رجایی ، استفاده از تخصص و تجارب بخش خصوصی فعال در بنادر کشور به منظور تحقق سیاست های ابلاغی دولت و سازمان بنادر در راستای توسعه اقتصاد دریامحور را  امری ضروری دانست. 

وی بیان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در چارچوب اصل مشتری مداری و ساماندهی امور فعالان اقتصادی در حوزه بنادر به صورت مستمر نسبت به برگزاری نشست های مشترک با انجمن پایانه داران بنادر ایران اقدام و در این نشست ها مشکلات و چالش ها احصا و پیشنهادات اصلاحی پایانه داران نیز در قالب صورتجلسه هایی ثبت و اجرا می شود. 

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرشهید رجایی با اشاره به نتایج مؤثر حاصل از برگزاری این نشست ها به خصوص ایجاد تعامل سازنده با شرکت های بخش خصوصی بر استفاده از توان و تجربه این شرکت ها، وصول پیشنهادات کاربردی و اجرای بخش عمده ای از آنها و تسهیل و سرعت بخشی در تخلیه و بارگیری کالاها و انتقال به موقع کالاها به بازارهای هدف تاکید کرد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، شرکت های فعال در بنادر کشور را به عنوان یک شریک اقتصادی درجهت رشد، تکامل و رونق عملیات بر شمرد و  ضمن قدردانی از تلاش های پایانه داران فعال در بنادر به ویژه بندر شهید رجایی خواستار اهتمام، جدیت و مشارکت بیشتر شرکت ها در ارایه نقطه نظرات کارشناسی در حوزه های مختلف از جمله پیشنهادات تعرفه ای شد. 

 عباس نژاد، رعایت ایمنی، جذب سرمایه گذاری مشترک با شرکت های داخلی و خارجی، ارتقاء سطح ایمنی به منظور حفاظت از جان کارگران زحمتکش فعال در بنادر را ارجح دانست و بر لزوم پرداخت به موقع حقوق پرسنل شاغل در شرکت ها تاکید کرد. 

دبیر انجمن پایانه داران بنادر ایران نیز ضمن قدردانی از بر گزاری جلسات مشترک و استماع نقطه نظرات کارشناسی بخش خصوصی خواستار تسریع در تعیین تکلیف موضوعاتی از جمله افزایش تعرفه انجام خدمات، عدم شمول وجوه التزام شرکت ها شد.

تسریع در انجام فرآیند دریافت مجوز فعالیت از امورگارگزاران دریایی و بندری و امور منطقه ویژه و حذف برخی از تخفیفات صادراتی از جمله مباحثی بود که "محسن صادقی فر" و دیگر اعضای انجمن پایانه داران بنادر ایران بر آن تاکید داشتند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.