| کد خبر: 250415 |

انتصاب مدیرکل حوزه مدیرعامل، بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی سازمان بنادر و دریانوردی

علیرضا محمدی کرجی‌ ران به عنوان مدیرکل حوزه مدیرعامل، بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

تین نیوز

علیرضا محمدی کرجی ران به عنوان مدیرکل حوزه مدیرعامل، بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،  علیرضا محمدی کرجی ران به عنوان « مدیرکل حوزه مدیرعامل، بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی» این سازمان منصوب شد.

علیرضا محمدی کرجی ران با ۲۵ سال سابقه خدمت از پرسنل با سابقه و خوشنام سازمان بنادر و دریانوردی است که دانش آموخته مهندسی حمل ونقل دریایی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر(پلی تکنیک) در مقطع کارشناسی ارشد است.

محمدی کرجی ران که ۱۴ سال از دوران خدمت خود را  در اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گذرانده است دارای سوابقی از جمله کارشناس اداره مطالعات و برنامه ریزی بندر شهید رجایی، رئیس اداره امور بندری در بندر شهیدرجایی ، معاون دریایی و بندری بندر شهید باهنر و رییس اداره امور کانتینری بندر شهید رجایی بوده است.

مدیرکل امور بندری، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، مشاور مدیرعامل، دبیری کارگروه مقابله با تحریم در سازمان بنادر و دریانوردی، عضو علی البدل رسیدگی به تخلفات اداری در سازمان بنادر و دریانوردی، دبیری شورای مدیران سازمان بنادر و دریانوردی  از دیگر مسئولیت های محمدی کرجی ران در سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.

گفتنی است پیش از محمدی کرجی ران، علیرضا قاسمی مدیرکل حوزه مدیرعامل، بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی سازمان بنادر و دریانوردی بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.