| کد خبر: 248207 |

برای خدمت رسانی به مسافران جام جهانی؛

تسریع در آماده سازی کشتی کروز "سانی"

در جریان بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران (ایزوایکو)، دستورات ویژه قضایی جهت تسریع در آماده سازی کشتی تفریحی سانی برای خدمت رسانی به مسافران جام جهانی قطر صادر شد.

تین نیوز

در جریان بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران (ایزوایکو)، دستورات ویژه قضایی جهت تسریع در آماده سازی کشتی تفریحی سانی برای خدمت رسانی به مسافران جام جهانی قطر صادر شد.

به گزارش تین نیوز، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان بازدید از مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران ( ایزوایکو ) اظهار کرد: با توجه به اهمیتی که صنایع کشتی سازی در مباحث مربوط به تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی دارند تصمیم گرفتیم که به همراه دادستان بندرعباس و معاونین دادگستری استان از صنایع کشتی سازی فراساحل ایران (ایزوایکو) بازدید کنیم.

مجتبی قهرمانی  افزود: مسائل و موارد مختلفی در راستای حمایت دستگاه قضایی از تولید و اشتغال در این بازدید مورد بررسی میدانی قرار گرفت که از آن از جمله مهمترین آن می توان به اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از اشغال اسکله ها و مواردی که مربوط به حمایت از صنایع کشتی سازی است نام برد که در خصوص آن دستورات ویژه ای صادر شده است.

وی همچنین تصریح کرد: اقدامات بزرگ و غرور آفرینی در مجموعه کشتی سازی فراساحل در حال پیگیری و انجام است که از آن جمله می توان به تعمیر ، بازسازی و تولید کشتی های بزرگی توسط متخصصین و نخبگان ایرانی اشاره کرد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: یکی از کشتی هایی که در محوطه صنایع فراساحل بندرعباس در حال بازسازی است، کشتی سانی است که قرار است در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ مسافران ایرانی را به سمت قطر حمل کند که در راستای آماده سازی سریع تر و ایمن تر این کشتی نیز دستورات ویژه ای صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین یادآور شد: صنایع کشتی سازی علاوه بر نقش و جایگاه استراتژیکی که دارند در حوزه ایجاد اشتغال نیز می توانند بسیار موثر باشند و حجم بالایی از اشتغال را ایجاد کنند که این موضوع هم توسط دادستان مرکز استان مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در سطح ملی نیز از دولت محترم تقاضا داریم که امور مربوط به تعمیرات کشتی ها و موارد مرتبط به قراردادهایشان را به سمت و سوی استفاده از ظرفیت های داخلی به ویژه صنایع فراساحل کشتی سازی ایران سوق دهند.

  کشتی تفریحی سانی دارای هفت طبقه و ۱۵۰ اتاق و دویست و هشتاد تخت است و قرار است در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در مسیر ایران به قطر مسافران را جابه جا کند. سالن های ورزشی و همایش، سینما، کافی شاپ و رستوران از امکانات این شناور است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.