| کد خبر: 246268 |

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

◄ 11 طرح‌ دریایی و بندری در هرمزگان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: همزمان با گرامی‌داشت هفته دولت، 11 طرح دریایی و بندری با سه هزار و 729 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: همزمان با گرامی داشت هفته دولت، 11 طرح دریایی و بندری با سه هزار و 729 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حسین عباس نژاد در تشریح جزییات طرح های آماده بهره برداری در هفته دولت1401 با شعار «دولت مردم» اظهار داشت: 11 طرح بندری و دریایی استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر سه هزار و 729 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

وی از شاخص ترین طرح های بندر شهید رجایی در هفته دولت امسال به بهره برداری از طرح زمینی کردن خط ۶۳ کیلو ولت در اراضی، بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح به اراضی پشتیبانی، تعمیرات اساسی انبار 20 ترانزیت و بهره برداری از یک فروند شناور طناب گیر همیار 4 اشاره کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، اتمام تعمیرات اساسی و ساماندهی محوطه ها و جمع آوری آبهای سطحی و ساختمان های آتش نشانی بندر شهید رجایی را از دیگر طرح های مهم و آماده افتتاح در هفته دولت 1401 اعلام کرد.

عباس نژاد از دیگر طرح های آماده بهره برداری با مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی در بزرگترین بندر تجاری کشور به بهره برداری از پنج دستگاه مدالتور S.T.V دانش بنیان و بهره برداری از پنج دستگاه مادربورد رادار ترما S.T.V دانش بنیان اشاره کرد.

وی افزود: در هفته دولت امسال نیز ساختمان مرجع دریایی بندرجاسک، اتمام طرح تعمیرات اساسی شبکه هدایت سیلاب بندر لنگه و اتمام تعمیرات اساسی اسکله، آسفالت و روشنایی موج شکن شرقی بندر لنگه افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، با بهره برداری از این طرح ها که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی است، برای 997 نفر از جوانان بومی منطقه اشتغال ایجاد می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.