| کد خبر: 245776 |

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد؛

◄ پیشرفت 90 درصدی طرح اطفاء حریق بنادر مسافری شهید حقانی و هرمز

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح اطفاء حریق بنادر مسافری شهید حقانی و هرمز که از سال 1400 آغاز شده، درحال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح اطفاء حریق بنادر مسافری شهید حقانی و هرمز که از سال 1400 آغاز شده، درحال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "حسین عباس‌نژاد" اظهار داشت: این اداره کل بر اساس استانداردهای بین المللی و در راستای ارتقاء توانمندی بنادر برای مقابله با حوادث و رخدادهای طبیعی و غیرطبیعی، اقدام به ایجاد و ارتقاء تاسیسات و اطفاء حریق در بنادر مختلف مسافری در سطح استان نموده که از مهم‌ترین آن ها طرح اطفاء حریق بنادر مسافری شهید حقانی و هرمز می باشد که از بهار سال 1400 آغاز شده است.

وی عملیات اجرایی این طرح را شامل ساخت و به آب اندازی 2 پانتون شناور به طول 5.5 و عرض 9.5متر، 1.5 متر ارتفاع، وزن تقریبی 23 تن، اجرای 2هزار و 400 متر لوله شبکه اطفاء حریق و همچنین 54 عدد هیدرانت، برج مانیتور، هوز باکس و هوز ریل در بنادر شهید حقانی و هرمز اعلام کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان پیش بینی کرد که عملیات شمع‌کوبی و استقرار ایستگاه پمپاژ آب تا پایان مرداد ماه به اتمام خواهد رسید که با اتمام این عملیات، نصب تمامی تجهیزات این طرح به پایان رسیده و در آینده‌ای نزدیک بهره‌برداری از این تجهیزات آغاز می‌شود.

 عباس‌نژاد خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این سیستم‌ها در بنادر شهید حقانی و هرمز، سطح ایمنی این بنادر مطابق با استانداردهای ایمنی و آتش نشانی ارتقاء یافته و گام بزرگی در جهت رونق صنعت گردشگری در استان هرمزگان برداشته خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.