| کد خبر: 243099 |

◄ سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان منصوب شد

ناصر روانبخش معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع این اداره کل با حفظ سمت با حکم علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، بعنوان سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان منصوب و معرفی شد.

تین نیوز

روانبخش متولد سال ۱۳۵۶ دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته دریانوردی گرایش حمل و نقل دریایی از دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار است.

به گزارش تین نیوز، وی دارای ۱۹ سال سابقه کار در اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بوده و تاکنون در پست‌ها و سمت‌های مختلف از جمله رئیس اداره آمار و انفورماتیک، عضو کمیته بازاریابی و سرمایه گذاری و کمیته حمل و نقل، مشاور جوان و رئیس گروه مشاوران جوان، رئیس اداره برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد، بازرس مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و دبیر و رئیس کمیته نظام پیشنهادات بندرچابهار مشغول به خدمت بوده است.

ناصر روانبخش در حوزه پژوهشی و ارئه مقالات مختلف و دریافت لوح و گواهینامه و دارا بودن افتخارات سازمانی و اخذ لوح یادبود با امضای مقام معظم رهبری در مسابقات قرآن در سال ۱۳۷۰ و کسب تقدیرنامه های مختلف از مقامات مختلف از جمله وزارت راه و شهرسازی و سایر مقامات استانی و کشوری است.

وی همچنین به عنوان رئیس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان چابهار و مدیر کانون جامعه بسیج مهندسین شهرستان چابهار و در راه اندازی ستاد جذب سرمایه گذاری استان در استانداری سیستان و بلوچستان نیز فعالیت داشته است.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان دوره های مدیریتی و تخصصی مرتبط با مباحث دریایی، بندری و منابع انسانی را گذرانده و گواهینامه های مربوطه را اخذ کرده و چندین مقاله با موضوع ضرورت توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط برای توسعه محور شرق، عوامل اساسی برای انتقال به تجارت الکترونیکی و طرح جایگزینی شناورهای سنتی در بندرچابهار را نگارش در آورده و در همایش های مختلف ارائه کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.