| کد خبر: 231557 |

پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه راه دسترسی بندر نوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران حجم تخلیه و بارگیری بندر نوشهر را سالانه یک میلیون تن اعلام کرد و گفت: پروژه راه دسترسی بندر نوشهر ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران حجم تخلیه و بارگیری بندر نوشهر را سالانه یک میلیون تن اعلام کرد و گفت: پروژه راه دسترسی بندر نوشهر ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محمدتقی انزان پور ظهر چهارشنبه در نشست با هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور با اشاره به فعالیت سه بندر تجاری فعال در استان اظهار داشت: بندر نوشهر قدیمی ترین بندر نوشهر به شمار می‌رود.

وی با اشاره به ساخت بندر نوشهر از سال ۱۳۰۹ تا سال ۱۳۱۸ اظهار داشت: اولین کشتی رد سال ۱۳۱۹ در این بندر پهلو گرفته است.

وی به تألیف کتاب ۹۰ ساله بندر نوشهر در آینه تاریخ اشاره و اضافه کرد: در این کتاب خاطراتی از کارکنان بندر در دهه‌های اخیر و سابقه‌ای از شکل گیری و فعالیت بندر تألیف و تدوین شده است.

انزان با عنوان اینکه بندر نوشهر از نظر موقعیت جغرافیایی دارای ۸۰ هکتار است، افزود: بندر نوشهر فعال‌ترین بندر نوشهر است و یک میلیون تن کالا در آن تخلیه و بارگیری می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با عنوان اینکه میزان تخلیه و بارگیری بندر نوشهر قابل توجه است، به پروژه‌های فعال در بندر نوشهر اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها سبب توسعه اقتصاد بندر نوشهر شده است.

وی ایجاد راه دسترسی برای جداکردن ترافیک شهری از ترافیک ماشین‌های سنگین اظهار داشت: این پروژه به طول دو کیلومتر در دست اجرا است و از نظر فنی و حقوقی دارای پیچیدگی‌های خاصی است.

وی با عنوان اینکه ۱۰۰ پلاک و مالک را باید تعیین تکلیف کنیم، گفت: تاکنون ۵۰ پلاک مسیر پروژه را تملک کردیم و تاکنون این پروژه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.