| کد خبر: 230012 |

احتمال توقف جریان حمل کالای دریایی بین ایران و هندوستان + سند

انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران طی نامه‌ای به مدیران شرکت‌های کشتیرانی، نمایندگی کشتیرانی، خدمات بندری و غیره از احتمال توقف جریان حمل کالای دریایی بین ایران و هندوستان خبر داد.

تین نیوز

انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران طی نامه‌ای به مدیران شرکت‌های کشتیرانی، نمایندگی کشتیرانی، خدمات بندری و غیره از احتمال توقف جریان حمل کالای دریایی بین ایران و هندوستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در نامه‌ای به مدیران شرکت‌های کشتیرانی، نماینده کشتیرانی، خدمات بندری و غیره اعلام کرد با استناد به نامه فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا منتشر شده در سایت رسمی وزارت کشور خطاب به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر توقف تردد مسافر و کالا با کشور هندوستان و نظر به مبادلات قابل توجه دریایی کالا و نیز احتمال بروز اخلال در برنامه‌های جاری حمل دریایی کالا توصیه می‌شود همه تمهیدات لازم و پیش‌بینی‌های متعارف به منظور جلوگیری از بروز گسترش و خسارت به عمل آید.

در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است تصمیم گیری های قطعی در زمینه توقف یا عدم توقف حمل و نقل دریایی کالا از سوی مراجع ذیصلاح در وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانوردی اعلام خواهد شد.

این نامه به امضای مسعود پل مه دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران رسیده است.

 

 

به گزارش فارس روز چهارم اردیبهشت امسال فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی، درباره ویروس کرونای جهش یافته هندی، هرگونه تردد مستقیم یا غیر مستقیم مسافر و کالا با این کشور را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا به وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد که بدون فوت وقت و ظرف روز جاری (روز چهارم اردیبهشت)، با همکاری دستگاه های مسئول، تمهیدات لازم دراین خصوص معمول و نتیجه در اسرع وقت به قرارگاه اعلام شود.

همچنین از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام شده است که وزارت بهداشت به عنوان مسئول نظارت بر فرآیند، متخلفین از این ابلاغیه را بلادرنگ به مراجع قضایی معرفی کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.