| کد خبر: 213000 |

از سوی دبیر انجمن شرکت‌‌های حمل و نقل ریلی مطرح شد:

◄ درخواست اعطای تسهیلات ارزان‌تر به شرکت‌های ریلی

شرکت‌های ریلی مسافری برای ادامه حیات نیاز به تسهیلات ارزان‌ قیمت‌تری دارند.

تین نیوز

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی با توجه به آغاز ارایه تسهیلات کرونایی به شرکت‌های ریلی مسافری، اعلام کرد: شرکت‌های ریلی مسافری برای ادامه حیات نیاز به تسهیلات ارزان‌ قیمت‌تری دارند.

به گزارش تین نیوز، مهرداد تقی‌زاده با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: نرخ سود وام اعطایی به شرکت‌های ریلی مسافری 18 درصد است که این نرخ سود موجب شده تسهیلات ارایه شده خیلی برای شرکت‌ها جذابیت نداشته باشد.

آغاز ارایه تسهیلات کرونایی به شرکت‌های ریلی از امروز

وی افزود: حتی تعدادی از شرکت‌های ریلی مسافری بزرگ برای دریافت این وام اقدام نکرده‌اند چراکه برگرداندن این وام به همراه 18 درصد در شرایط حاد اقتصادی کنونی بسیار مشکل است.

این مقام صنفی با تاکید بر این‌که  18 درصد سود در شرایط فعلی مبلغ زیادی برای شرکت‌هاست، عنوان کرد: معتقدم برای این‌که شرکت‌ها بتوانند روی پای خود بایستند لازم است تسهیلات ارزان قیمت‌تری به آنها ارایه شود.

وی افزود: همچنین می‌توان همچون برخی کشورها به بخش ریلی مسافری کمک بلاعوض ارایه کرد تا این زیان به نحوی جبران شود و شرکت‌ها بتوانند به حیات خود ادامه بدهند.

به گزارش تین نیوز، پرداخت تسهیلات کرونایی به ۶۳ شرکت ریلی از روز گذشته (19 خرداد) آغاز شد. بر اساس اعلام مسئولان، سقفاین وام  برای حوزه راه‌آهن ۹۴۰ میلیارد تومان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    سلام.نرخ تورم 40 درصد است و شرکتها دارند وام میگیرند با نرخ 18 درصد. 22 درصد از تورم جلو میافتند.قیمت بلیط هم که 20 درصد افزایش پیدا کرده. جمعا 42 درصد. اگر این شرکت ها با این همه آوانس باز هم رو به موت هستند باید یک فکر اساسی کرد.
    خلاصه داستان این جوری ست که تعدادی شرکت زده ایم با عنوان خصوصی. بعد پول و وام و جبران ضرر از دولت میگیریم که مسافر ببریم. هر وقت دولت پول نداد فریاد میزنیم که نمیتوانیم به حیات ادامه بدهیم.خب این چه کاریست؟ دولت خودش مسافر ببرد که ارزان تر تمام میشود. این قدر تن اجداد " خصوصی سازی " را در قبر نلرزانید لطفا