| کد خبر: 173672 |

◄ پیشنهادی برای برقراری عدالت در توزیع بار در مراکز توزیع

یک فعال بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا گفت: به طور قطع اگر عدالت در توزیع بار و عدالت در اختصاص کرایه در چارچوب تن بر کیلومتر در مراکز توزیع بار وجود داشته باشد شرایط فنی و اقتصادی حمل‌و‌نقل بهبود خواهد یافت.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا گفت: به طور قطع اگر عدالت در توزیع بار و عدالت در اختصاص کرایه در چارچوب تن بر کیلومتر در مراکز توزیع بار وجود داشته باشد شرایط فنی و اقتصادی حمل‌و‌نقل بهبود خواهد یافت.

به گزارش تین‌نیوز، مالک نخعی این مطلب را پس از آن بیان کرد که تعدادی از رانندگان در شبکه‌های اجتماعی از عدم وجود عدالت در نحوه توزیع بار در پایانه‌های کشور انتقاد کردند.

وی در مورد این‌که چگونه می‌توان عدالت را توزیع بار برقرار کرد، گفت: در این زمینه پیشنهاد می‌‌شود سامانه پایانه مجازی به صورت ملی و یک پایگاه اطلاعاتی کامل از ثبت درخواست شرکت‌های حمل‌و‌نقل برای کالای در انتظار حمل و ثبت درخواست کامیون و کشنده‌های در انتظار بار برای کل کشور ایجاد شود.

این راننده خودمالک تاکید کرد: بدین ترتیب می‌توان با ثبت مکان کامیون‌ها بر اساس سخت‌افزار سپهتن، نرم‌افزارهای پایشی و آنالیز دیتای بالا و بازارگاه‌های الکترونیکی که در حال شکل‌گیری هستند، در مجموع خدماتی ارائه کرد که عدالت بر جامعه حمل‌ونقل حاکم گردد. 

نخعی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود در این سامانه ملی بعد از صدور بارنامه برای کامیون مذکور نوبتی برای استان مقصد یا کلونی بار مقصد در نظر گرفته شود و به راننده اعلام گردد تا در زمان مشخص (بسته به طول مسیر و مدت زمان لازم برای رانندگی ) در مقصد حاضر باشد.

به گزارش تین‌نیوز، یکی از مطالبات همیشگی رانندگان اجرای عدالت در توزیع بار و حذف بومی‌گرایی در پایانه‌های بار است که عدن توجه به این مهم موجب شده اغلب آنان از توزیع ناعادلانه بار در برخی پایانه‌هایی که توزیع بار آنها، نقش مهمی در وضعیت اقتصادی حاکم بر حمل‌ونقل جاده‌ای بار دارند، گله‌مند باشند.

رانندگان معتقدند همه کامیون‌ها از جمله کامیون‌های ملکی و بومی باید برطبق نوبت پایانه، بارگیری کنند این د رحالی است که به گفته آنان، به کررات مشاهده می‌شود رانندگان و کامیونداران بومی یا ملکی مربوط به شرکت‌های حمل‌ونقل در اولویت توزیع بار قرار می‌گیرند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن 3 0

    با احترام ؛
    عدالت در توضیع بار؛

    رویای کامیونداران و رانندگان،

    مکانیزمهای شما از جمله بازرگاهای الکترونیکی و نصب سپهتن رویای عدالت در توضیع بار را فراهم نخواهد کرد.

    عدالت در توضیع بار فقط نوبت بارگیری،نصب سپهتن و استفاده از بازارگاها نیست.

    مسئله فراموش شده.برای توضیع عدالت
    مدیریت درست بنگاه اقتصادی،
    میزان سرمایه گذاری ،
    ریالی و انسانی،
    نظم و انضباط،
    برنامه ریزی،
    میزان فهم و درک شعور،
    سلامت جسم و روح وروان،
    انتخابهای درست،هر کامیوندار است.

    حلقه های گمشده؛عدالت،پیشرفت،و توسعه هر بنگاه اقتصادی که سالهاست در حمل و نقل ما فراموش شده.

    آیا فقط نصب سپهتن عدالت در توضیع بار به همراه خواهد داشت؟؟

  • علی 3 0

    سلام....تنها راهی که کامیوندار به حق خود میرسد سالن اعلام بار میباشد .....با این طرحی که اقای نخعی داده تمام فشاری که از طرف نیروی انتظامی-دولت.-شرکتهای حمل ونقل در طی چند سال نتوانستند اجرایی کنند با این طرح راحت اجرا میشود