| کد خبر: 205490 |

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور درباره پرواز تهران – مشهد در روز (25بهمن‌ماه) که منجر به تأخیر 8 ساعته پروازی شده بود توضیحاتی ارائه کرد.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور درباره پرواز تهران – مشهد در روز (25بهمن‌ماه) که منجر به تأخیر 8 ساعته پروازی شده بود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در توضیحات این شرکت هواپیمایی عنوان شده است؛ پرواز شماره ۹۶۰ هواپیمایی ایران ایرتور در مسیر تهران - مشهد که مقرر  بود ساعت ۰۷:۳۰ انجام پذیرد متعاقب تشخیص نقص فنی هواپیما، تأخیر پرواز مذکور از شب قبل به مسافران محترم از طریق ارسال پیامک اطلاع داده شده بود و پس از پذیرش مسافر و آماده شدن پرواز در ساعت ۱۱ صبح، متأسفانه دچار نقص فنی مجدد  شد.

در ادامه آمده است، در راستای صیانت از ایمنی مسافران و رعایت استانداردهای ایمنی پرواز، ضمن عذرخواهی از مسافران محترم بابت تأخیر پیش آمده  و رعایت کامل حقوق مسافر منطبق بر مقررات سازمان هواپیمایی کشوری، با اختصاص هواپیمای جایگزین کلیه مسافران  در ساعت ۱۶ به مشهد مقدس اعزام شدند.

ضمن پوزش مجدد و تشکر از شکیبایی مسافران گرامی، به اطلاع می‌رساند از مسافران  در طول مدت تأخیر پذیرایی به عمل آمده است .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین