| کد خبر: 220434 |

◄ نگاهی به عملکرد 6 ماهه ایرلاین‌ها در پروازهای داخلی به روایت آمار

کل پروازهای فرودگاه های تحت مالکیت شرکت در شش ماهه سال 1399 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 35 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 48 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 53 درصد کاهش وجود داشته است.

تین نیوز

کل پروازهای فرودگاه های تحت مالکیت شرکت در شش ماهه سال 1399 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 35 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 48 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 53 درصد کاهش وجود داشته است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آماری که از سوی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منتشر شده است، پروازهای داخلی فرودگاههای تحت مالکیت این شرکت در شهریورماه 1399 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 18 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 29 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 35 درصد کاهش وجود داشته است.

این آمارها نشان می دهد: پروازهای بین المللی فرودگاههای تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در شهریور ماه 1399 نسبت به ماه گذشته در نشست و برخاست 19 درصد ، در اعزام و پذیرش مسافر 51 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 17 درصد افزایش وجود داشته است.

بیشتر بخوانید:

◄ ریزش 2 میلیونی مسافران فرودگاه مهرآباد، در چهار ماهه نخست سال جاری

 

بر اساس این گزارش، در شهریور ماه 1399 حداقل80 درصد نشست و برخاست کل پروازها به ترتیب در 9 فرودگاه مهرآباد، مشهد، شیراز، کیش، اهواز، اصفهان، بندرعباس، تبریز و عسلویه انجام پذیرفته است.

در همین ماه حداقل 80 درصد نشست و برخاست پروازهای داخلی به ترتیب در 10 فرودگاه مهرآباد، مشهد، شیراز، کیش، اهواز، اصفهان، بندرعباس، تبریز، عسلویه و یزد انجام شده و حداقل 80 درصد نشست و برخاست پروازهای بین المللی در 4 فرودگاه شیراز، مشهد، لرستان و اصفهان انجام پذیرفته است.

نحوه توزیع پروازها در ساعات شبانه روز و روزهای هفته را در شهریور ماه 1399 را نشان میدهد که در 24 ساعت شبانه روز، اوج پروازها ساعت 6 و در روزهای هفته، اوج پروازها در روز چهار شنبه بوده است.

در شهریور ماه 1399 نشست و برخاست های مسافری در فرودگاه کرمان با متوسط 148 مسافر در هر پرواز و در فرودگاه جیرفت با متوسط34  مسافر در هر پرواز بیشترین و کمترین تراکم مسافر را شامل می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.