| کد خبر: 196588 |

◄ 80 درصد مسافران فرودگاه آبادان گردشگر هستند

مدیر فرودگاه آبادان با اشاره به اینکه 80 درصد مسافران این فرودگاه گردشگر هستند، عنوان کرد: بخش بسیار زیادی از این مسافران گردشگر، عراقی هستند که ارز قابل‌توجهی را وارد کشور می‌کنند از همین رو باید بتوانیم تسهیلات و خدماتی مطلوبی را به مسافران ارائه بدهیم.

تین نیوز

مدیر فرودگاه آبادان با اشاره به اینکه 80 درصد مسافران این فرودگاه گردشگر هستند، عنوان کرد: بخش بسیار زیادی از این مسافران گردشگر، عراقی هستند که ارز قابل‌توجهی را وارد کشور می‌کنند از همین رو باید بتوانیم تسهیلات و خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه بدهیم.

پروانه سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تین ‌نیوز با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های فرودگاه آبادان عنوان کرد: وزیر راه و شهرسازی از روند ساخت پروژه سالن 8 هزار متری فرودگاه آبادان که توسط منطقه آزاد در حال ساخت است، بازدیدکردند.

وی در ادامه افزود: وزیر راه و شهرسازی در این بازدید دستور سرعت بخشیدن به پروژه‌های این فرودگاه را دادند و از سوی دیگر مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با جدیت پیگیر تحولات فرودگاه آبادان هستند.

مدیر فرودگاه آبادان با بیان اینکه نگاه وزیر راه و شهرسازی نسبت به آبادان، نگاه خاص و ویژه‌ای است، ابراز کرد: وزیر راه و شهرسازی در این بازدید خواهان تحولات قابل‌توجه فرودگاه آبادان در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران بودند.

سهرابی با بیان اینکه ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد که از سمت وضعیت موجود به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم، افزود: در تیرماه سال جاری میزان پروازها در این فرودگاه بسیار قابل‌توجه بود به طوری که با انجام هزار و 106 پرواز رکورد پروازهای این فرودگاه شکسته شد.

این مقام مسئول در فرودگاه آبادان با بیان اینکه 80 درصد مسافران این فرودگاه گردشگر هستند که ارزآوری خوبی را برای کشور در پی داشته است، عنوان کرد: بخش بسیار زیادی از مسافران این فرودگاه، عراقی هستند این در حالی است که هر شهروند عراقی به طور میانگین کمترین میزان پولی که با خود به کشور می‌رود 500 دلار است.

مدیر فرودگاه آبادان با تأکید بر اینکه باید فرودگاه آبادان با توجه به اینکه بخش عظیمی از مسافرانش خارجی هستند باید به سطح بین‌المللی برسد، تصریح کرد: باید بتوانیم تسهیلات و خدماتی را ارائه بدهیم که درخور کشورمان باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    سلام. در شرایطی که اکثر فرودگاه های کشور زیر ظرفیت کار میکنند، اگر بشنویم که با این همه مسافرخارجی، این فرودگاه دخلش بیش از خرجش شده بسیار خوشحال خواهیم شد.