◄ مسافران ایستگاه مترو پرند و ارم سبز درد مشترک دارند!
خیل انبوه مسافران منتظر در ایستگاه علامه جعفری(ارم سبز) در ساعت 18و 30 دقیقه عصر با مسافرانی که در انتظار افتتاح ایستگاه مترو پرند به سر می برند، از درد مشترکی رنج می برند؛ تاخیر کلافه کننده مترو و وعده های بی عمل مسئولان.

خیل انبوه مسافران منتظر در ایستگاه علامه جعفری(ارم سبز) در ساعت 18و 30 دقیقه عصر با مسافرانی که در انتظار افتتاح ایستگاه مترو پرند به سر می برند، از درد مشترکی رنج می برند؛ تاخیر کلافه کننده مترو و وعده های بی عمل مسئولان.
پرده اول: تلفن های تحریریه تین نیوز از زنگ زدن نمی ایستند و این زنگ ها یکی در میان متعلق به ساکنان شهر پرند است. آنها از این که وعده مسئولان شرکت مترو و شهرداری تهران مبنی بر افتتاح مترو پرند در مهرماه بی سرانجام مانده، کلافه و عصبانی هستند. از خبرنگاران ما می خواهند افتتاح مترو پرند را از مسئولان امر پیگیری کنند. توضیحات ما که بر اساس آخرین اظهارات مسئولان مترو، قرار است مترو در آبان ماه به پرند برسد، آنها را قانع نمی کند. شهروندانی که گوششان از وعده های مسئولان پر است و هر روز برای تردد بین محل کار و زندگی خود مشقت فراوانی متحمل می شوند، فقط می خواهند یک تاریخ قطعی واقعی برای افتتاح ایستگاه مترو پرند به آنها گفته شود.
خبرهای پربازدید و مهم امروز را بخوانید:
◄ شوک رانندگان اتوبوس ؛ مدرن ترین شرکت مسافربری کشور در آستانه تعطیلی!
◄ تریلی 600 میلیاردی که رویای هر راننده کامیون است+ تصاویر
پرده دوم: ساعت 18 و 30 دقیقه است و جمعیتی انبوه در ایستگاه مترو علامه جعفری(ارم سبز) منتظر ورود قطار به ایستگاه هستند. دقایق یکی پس از دیگری می گذرند و قطاری نمی آید. جمعیت رفته رفته بیشتر می شود و مردم کلافه و کلافه تر می شوند. سرانجام یک قطار از راه می رسد ولی چنان از مسافر لبریز است که تعداد کمی از خیل منتظران ایستگاه ارم سبز با فشار و زحمت وارد آن می شوند. بلندگوی سالن از مسافران می خواهد از قطار فاصله بگیرند ولی جمعیت به سختی از قطار دل می کنند چون می دانند باید بیشتر از 15 دقیقه منتظر قطار بعدی باشند.
پرده سوم: هرمزی مدیرعامل مترو از دستاوردهای سفر زاکانی شهردار تهران به چین سخن می گوید. وی اعلام می کند: مهم ترین دستاورد سفر شهردار به شرق دور، نهایی شدن قرارداد ۶۳۰ دستگاه واگن بود که با ۲۵درصد افزایش به ۷۹۱ دستگاه رسید. هرمزی می گوید: شرکت چینی از اسفند سال گذشته روند طراحی واگن ها را آغاز کرده بود، بنابراین از نظر زمان بندی ما چند مرحله جلو هستیم. وی سخنان امید بخش دیگری هم می گوید اما نهایتا معلوم می شود واگن های جدید زودتر از یکسال دیگر به ناوگان مترو اضافه نمی شوند.
به نظر می رسد با روند لاک پشتی که مسئولان برای افزایش خطوط و ایستگاه ها و ظرفیت ناوگان مترو طی می کنند، درد انتظارهای کلافه کننده مردم در ایستگاه های مترو و درد انتظارهای کلافه کننده برای تحقق وعده های مسئولان درباره ایستگاه هایی همچون ایستگاه مترو پرند، دردی مزمن و ادامه دار است.
انتهای پیام
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.