| کد خبر: 171126 |

وزیر راه‌و‌شهرسازی:

◄ تامین مالی ATRها از محل فاینانس/ از پروازهای سیاسی پرهیز کنید

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تامین مالی این پنج فروند هواپیمای ATR از محل فاینانس بوده است، گفت: برای پرداخت پول این هواپیماها باید از انجام پروازهای سیاسی پرهیز شود.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تامین مالی این پنج فروند هواپیمای ATR از محل فاینانس بوده است، گفت: برای پرداخت پول این هواپیماها باید از انجام پروازهای سیاسی پرهیز شود. 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مراسم تحویل پنج فروند هواپیمای ATR عنوان کرد: هر روز جهان با پدیده جدیدی روبه‌رو می‌شود. شخصی با فرهنگ قماربازی هر روز جهان را با قمار تازه‌ای مواجه می‌کند.  از همین‌رو در شرایط فعلی عملکرد ما بسیار مهم است و باید مردم ایران را به آینده امید امیدوارتر کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر این مسئله که بنده از ابتدای برجام معتقد بوم که باید بدون فوت وقت از قرارداد برجام دفاع کنیم و در کنار کشورهای متعهد برجام به آن پایبند باشیم، گفت: ورود این تعداد هواپیما این موضوع را ثابت می‌کند که ما باید هرچه زودتر برجام بدون آمریکا را قبول می‌کردیم.

آخوندی با تاکید بر این مسئله که امروز ثابت‌شده است که ما باید هر‌چه زودتر در برجام بدون آمریکا می‌ماندیم، بیان کرد: ما باید این کار را زودتر از این انجام می‌دادیم و کسانی که بیش‌تر تنش ایجاد کردند باید به مردم پاسخ بدهند.

او گفت: برخی فضا را فوری به فضای ناامیدی تبدیل کردند و بیش‌تر آسیب را به مردم زدند و این افراد باید به مردم پاسخ‌گو باشند. آن‌کسانی که همراه موسسات مالی و اعتباری بودند و پول مردم و بیت‌المال را حیف‌ومیل کردند اکنون در صدر مدعیان دولت هستند و ادعای پشتیبانی ملت را دارند.

وزیر کابینه دوازدهم با تاکید بر این مسئله که ما ایران را دوست داریم و برای آن خواهیم جنگید، گفت: ورود این پنج فروند هواپیما نشانه ترمیم و گفتگوی سازنده با جهان است و امیدواریم در این شرایط سخت و در موقعیتی که آمریکا با سیاست‌های ایران منزوی شده است بتوانیم با کشورهای دیگر از جمله اتحادیه اروپا، ترکیه، چین، روسیه و... همکاری کنیم.

آخوندی خاطرنشان کرد: بنده وظیفه دارم از تمام کسانی که ما را برای ورود این هواپیما تلاش و همراهی کردند تشکر کنم.

وزیر راه و شهرسازی در انتهای سخنان خود خطاب به مدیرعامل ایران‌ایر گفت: این هواپیماها از محل فاینانس تامین شده است و شما باید پول آن‌ها را از عملیاتی کردن آن‌ها دربیاورید.

آخوندی تاکید کرد: هیچ پروازی نباید با فشارهای سیاسی انجام شود و تنها اصلا بازرگانی و تجاری باید پروازها این شرکت اولویت باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی وامق 1 0

    یه جوری صحبت میشه انگار چه اتفاق خاصی افتاده. هر وقت تونستید هواپیمای ایرباس رو بیارید اون موقع بیایید حرف بزنید.