| کد خبر: 222868 |

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که مسافران می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت این سازمان مطرح و پیگیری کنند.

تین نیوز

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که مسافران می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت این سازمان مطرح و پیگیری کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که با توجه به لزوم رعایت حقوق مسافران در پروازها و ایجاد شرایط رقابتی و حق انتخاب و اختیار در دریافت تسهیلات بلیت؛ از این پس امکان رویت و مطالعه عملکرد شرکت‌های مذکور در پورتال سازمان هواپیمایی کشور فراهم می‌شود.

لذا از اول دی سال جاری، نمودار میزان و درصد شکایات، نحوه پاسخگویی به مسافران و خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط شرکت‌های هواپیمایی به صورت ماهانه در سایت سازمان به نشانی www.cao.ir بارگذاری خواهد شد.

لازم به ذکر است مسافران می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری مطرح و پیگیری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین