| کد خبر: 267139 |

۲هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی محور ابهر - قیدار نیاز است

مدیرکل راهداری زنجان با بیان اینکه در چند سال گذشته ۹۷ نقطه شناسایی و رفع خطر شده است، گفت:دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و اقدامات دیگر در محور ابهر - قیدار نیاز است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری زنجان با بیان اینکه در چند سال گذشته ۹۷ نقطه شناسایی و رفع خطر شده است، گفت:دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و اقدامات دیگر در محور ابهر - قیدار نیاز است.

فیلم| افسانه کریدور غرب کشور در چاله های آزادراه تبریز- زنجان زمین گیر شد

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، جعفر قزوینیان با بیان اینکه در چند سال گذشته ۹۷ نقطه شناسایی و رفع خطر شده است،گفت: امسال توسط دستگاه هایی مثل پلیس معیارهایی برای شناسایی نقاط پرحادثه تعیین و بر اساس آن هت نقطه شناسایی شده است.

وی ابراز داشت: برخی از این محورها جزو مصوبات سفر قرار گرفت و از ۴ نقطه اولویت دار فعلاً یک نقطه اصلاح شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان،با بیان اینکه محور ابهر - قیدار جاده فرعی و کاملاً استاندارد است،گفت: مطالعه و طراحی برای سرعت مشخص و شرایط کوهستانی است و بعد از روکش آسفالت و ایجاد سطح هموار در این محور سرعت افزایش و در نتیجه تصادفات نیز افزایش یافت.

قزوینیان تاکید کرد: دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و انجام اقدامات دیگر در محور ابهر - قیدار نیاز است.

وی به وضعیت آزادراه زنجان – تبریز اشاره کرد و بیان داشت: آزادراه زنجان – تبریز برای تعمیر و نگهداری با بخش خصوصی مشارکت کرده بود و در سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی مقرر شد آزادراه زنجان به تبریز از بخش خصوصی به دولتی واگذار شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان،با بیان اینکه در دور سفر رئیس جمهور به زنجان بیشترین اعتبار معادل ۴ هزار میلیارد تومان برای حوزه راه مصوب شد،افزود: بیش از یک هزار و ۳۰۰ هزار میلیارد آن به راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اختصاص دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

نظرسنجی
آیا جلسات اخیر مدیرعامل راه آهن با مدیران شرکت‌های مالک لوکوموتیو و واگن و تأکید ایشان بر حمایت از بخش خصوصی، تا کنون در بهبود وضعیت این شرکت ها مؤثر بوده است؟