| کد خبر: 183971 |

مدیرکل دفتر امور پیمان‌ها و رسیدگی فنی:

◄ مبادله قرارداد تامین ریل ملی با شرکت ذوب‌آهن اصفهان

قرارداد تامین ریل ملی با شرکت ذوب‌آهن اصفهان مبادله شد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر امور پیمان‌ها و رسیدگی فنی خبر داد: قرارداد خرید 15 هزار تن ریل نوع 60E1 با گرید R620 مطابق مشخصات فنی آخرین ویرایش استاندارد EN-13674 به مدت شش ماه با شرکت سهامی ذوب آهن مبادله شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مجتبی خدادادی گفت: تا پیش از انقلاب اسلامی تمامی قطعات و تجهیزات مورد نیاز ساخت راه‌آهن از خارج تامین می ‌شد و پس از انقلاب اسلامی با توسعه صنایع داخلی کشور در بیشتر تجهیزات به خودکفایی رسیدیم.

وی افزود: تهیه ریل با توجه به تکنولوژی خاص امکان تولید در داخل کشور را نداشت و با ارزبری فراوان از خارج کشور تامین می‌شدکه در این سال‌ها با در نظر گرفتن اعمال تحریم‌ها دیگر امکان شرکت در مناقصات از سوی تولید کننده‌های بین‌المللی ریل وجود نداشت.

مدیرکل دفتر امور پیمان‌ها و رسیدگی فنی در خصوص برگزاری مناقصه برای تامین ریل ملی به ویژه در راه‌آهن میانه- بستان آباد- تبریز توضیح و اظهار کرد: با برگزاری مناقصه عمومی خرید 15 هزار تن ریل، شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان  به منظور همکاری اعلام آمادگی کرد.

خدادادی تاکید کرد: سرانجام با بررسی‌های متعدد و بازدید‌های میدانی قرارداد خرید 15 هزار تن ریل نوع 60E1 با گرید R620 مطابق مشخصات فنی آخرین ویرایش استاندارد EN-13674 به مدت شش ماه با شرکت سهامی ذوب آهن منعقد و مبادله شد.

وی راه‌اندازی خط تولید ریل ملی در کشور را  اقدام مهمی در حمایت از صنایع و تولیدات داخلی ذکر و عنوان کرد: با همکاری شرکت ساخت وتوسعه و شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان گام بلندی در جهت خودکفایی کامل کشور در تامین ریل مورد نیاز توسعه شبکه راه‌آهن سراسری برداشته شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.