| کد خبر: 214600 |

فرمانده انتظامی استان قزوین

◄ کشف محموله لاستیک قاچاق در قزوین

قزوین| فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۶۸ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در قزوین خبر داد.

تین نیوز

قزوین| فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۶۸ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سردار مهدی جاجیان اظهار کرد: مأموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از خودروی مورد نظر تعداد ۶۸ حلقه لاستیک خارجی قاچاق بدون مجوز و مدارک قانونی کشف شد.

سردار حاجیان با اشاره به دستگیری راننده و معرفی وی به مراجع قضائی، تصریح کرد: کارشناسان ارزش این تعداد لاستیک را بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

‌کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه از توقیف یک دستگاه کامیون تریلر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

سردار حاجیان تصریح کرد: روز گذشته مأموران گشت یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در محور اشتهارد –جاده چرمسازی به یک دستگاه کامیون تریلر حمل سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی مدارک مشخص شد، راننده فاقد مجوز حمل سوخت بوده و در بازرسی از کامیون ۳۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: با انتقال کامیون به پارکینگ و تشکیل پرونده و دعوت از کارشناس شرکت نفت، سوخت تحویل شرکت نفت و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه گسترش قاچاق کالا اثرات سو و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی را در جامعه برهم می‌زند، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.