| کد خبر: 270503 |

گیلان رتبه نخست کشور در کاهش تصادفات منجر به جرح را کسب کرد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: پلیس راهور استان رتبه نخست کشور در کاهش تصادفات منجر به جرح را کسب کرد.

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: پلیس راهور استان رتبه نخست کشور در کاهش تصادفات منجر به جرح را کسب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ امیر طالبی روز پنجشنبه اظهار کرد: همچنین استان گیلان در بخش تصادفات منجر به فوت با کاهش ۷۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رتبه هشتم کشور در نوروز امسال را کسب کرد.

طالبی افزود: استان گیلان در مجموع کاهش تصادفات منجر به جرح و منجر به فوت نیز رتبه ششم را در کشور کسب کرد و این در حالی است که حجم بسیار زیادی از مسافران طی نوروز امسال وارد گیلان شدند و از لحاظ انباشت مسافر، رتبه دوم را در کشور داشتیم.

وی اضافه کرد: پلیس راهور گیلان در ایام طرح نوروزی امسال با استفاده از تمامی توان عملیاتی، نیروی انسانی و تجهیزات در اختیار اقدامات قابل توجه و عملکرد بالایی را در مقایسه با سایر استان های کشور کسب کرد که در نهایت در میزان تصادفات منجر به جرح رتبه نخست و تصادفات منجر به فوت در رتبه هشتم کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: البته یکی وظایف اساسی و مهم پلیس راهور در طرح نوروزی امسال، انضباط بخشی ترافیک و جلوگیری از وقوع تصادفات و همچنین برخورد با تخلفات رانندگی و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و مسافران نوروزی بود که این امر با استفاده از همه ظرفیت های درون و برون سازمانی انجام شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان بیان کرد: همچنین باحضور فعال ماموران پلیس راهور در معابر ورودی شهر برای نظارت و هدایت بار ترافیکی در استان طی این مدت نیز شاهد افزایش ۷۴ درصدی برخورد با تخلفات رانندگی حادثه ساز در طرح نوروزی بودیم که در این راستا، ۲ هزار و ۳۴۱ دستگاه خودروی دارای تخلفات حادثه ساز به صورت ساعتی توقیف شدند.

سرهنگ طالبی خاطرنشان کرد: رعایت قوانین موجب جلوگیری از ایجاد و بروز حوادث و سوانح ترافیکی می شود و پلیس راهور استان گیلان به صورت مستمر در معابر، میادین و تقاطع های حساس و پر تردد شهری، ضمن جلوگیری از انسداد معابر و روان سازی ترافیک، با تخلفات حادثه ساز برخورد می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.