| کد خبر: 255711 |

کرایه تاکسی ۵۵ درصد افزایش یافته است

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری آستارا از افزایش ۵۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در این شهر نسبت به سال گذشته خبر داد.

تین نیوز

غلامرضا مصاحب اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری آستارا، بهمن ماه سال گذشته لایحه افزایش کرایه تاکسی های درون شهری را به میزان ۳۰ درصد و تاکسی های تلفنی را به مبلغ ۲۰۰ هزار ریال به شورای اسلامی شهر پیشنهاد داد که اسفندماه توسط اعضای شورای اسلامی شهر تصویب و پس از بررسی کارشناسی، روز گذشته افزایش ۵۵ درصدی نرخ کرایه در کمیته تطبیق فرمانداری و ستاد تنظیم بازار شهرستان تأیید شد.

وی افزود: نرخ کرایه تاکسی های شهری نسبت به افزایش شدید نرخ تورم و هزینه کالا و خدمات از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه رانندگان تاکسی، هزینه های درمان، لوازم یدکی، لاستیک، روغن، تعمیر و سرویس خودرو طبق درخواست تاکسیرانان و مدیران دفاتر تاکسی تلفنی ها به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده بود.

به گزارش تین نیوز ، رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: نرخ کرایه در بعضی مسیرها نیاز به دریافت یا پرداخت پول خرد دارد که به دلیل کمبود آن در بازار و جلوگیری از بروز تنش میان راننده و مسافر این مبالغ رُند شده است.

مصاحب در گفتگو با ایمنا تصریح کرد: افزایش قیمت از روز گذشته در شهر آستارا و حومه اعمال شده است و تاکسیرانان باید با دریافت لیست کرایه های جدید و نصب برچسب قیمت ها روی شیشه یا داشبورد خودرو، آن را در معرض دید عموم مسافران قرار دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در ناوگان حمل ونقل عمومی آستارا حدود ۴۰۰ دستگاه تاکسی شهری، ۱۱۰۰ دستگاه تاکسی تلفنی، ۷۲ دستگاه تاکسی بی سیم و حدود ۱۶۸ دستگاه تاکسی خطی زیر ۳۰ کیلومتر فعال است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی تاکسیرانان، گزارش های خود را به سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری آستارا یا به گشت و بازرسی سازمان که در سطح معابر و میدان های شهر حضور دارند، اطلاع دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.