| کد خبر: 249900 |

تقاطع غیر همسطح کلاچای در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

تقاطع غیر همسطح کلاچای ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

مدیر کل راه وشهرسازی گیلان گفت: تقاطع غیر همسطح کلاچای ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ودر دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، هادی رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به مشخصات فنی وروند تکمیل این پروژه گفت: این تقاطع به شکل تقاطع روگذر در محور اصلی رشت - چابکسر در دست اجراست و ۱۱۵۰ متر طول دارد و شامل بر ۱۵ دهنه پل ۲۵ متری ودو دهنه پل ۲۸ متری است.

وی افزود: در حال حاضرکل عرشه پل ورمپ ورود و خروج آن تکمیل شده و عملیات اجرای آسفالت آن نیز به اتمام رسیده و تنها قسمت باقیمانده پل، ابتدا و انتها و زیر پل است که زیر پل به صورت میدانی در وسط تقاطع اجرای می شود و انتظار می رود تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به تاثیر تقاطع های غیر همسطح در روانسازی ترافیک، گفت: ایجاد تقاطع های غیر همسطح علاوه بر کاهش بار ترافیکی، می تواند سبب تسهیل در تردد و سایل نقلیه و بهبود شاخص های ترافیکی، زیست محیطی، ایمنی و اقتصادی منطقه شود.

رحمانی هم چنین از تکمیل تقاطع غیر همسطح گیل در کنارگذر لاهیجان در آینده نزدیک خبر داد، وگفت: این طرح جزو پروژه های اولویت دار استان است که ۸۵ درصد پیشرفت دارد و انتظار می رود با تخصیص اعتبار، در زمانبندی مقرر به اتمام برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.