| کد خبر: 172305 |

با حضور استاندار گیلان صورت گرفت؛

◄ پروژه‌های مجتمع بندری انزلی در هفته دولت افتتاح شدند

در سومین روز از هفته دولت پروژه‌های مجتمع بندری انزلی با حضور استاندار گیلان و مدیران کل استان به افتتاح رسید.

تین نیوز

مدیرکل بنادرودریانوردی استان گیلان، گفت: با بررسی بازارهای هدف و ورود کالاهای جدید هم‌چون روغن خوراکی و غلات، به‌منظور استفاده حداکثر از ظرفیت‌های بازار در طی دو سال گذشته با سرمایه گزاری بخش خصوصی اقدام به زیرساخت‌های لازم در این راستا شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی گیلان، حسین چراغی افزود: در همین راستا به‌منظور بهره‌گیری مناسب از ظرفیت بازار دریای خزر، امروز پنج انبار پنج‌هزار مترمربعی، یک انبار چهار هزار مترمربعی بااعتباری بالغ‌بر ۱۶۳ میلیارد ریال به افتتاح رسید.

چراغی با اشاره به بازسازی استخر مجموعه ورزشی شهدا مجتمع بندری انزلی خاطرنشان کرد: در راستای سیاست‌های سازمان بنادرودریانوردی و تعامل شهر و بندر و هم‌چنین مسئولیت اجتماعی اداره‌کل بنادرودریانوردی گیلان این استخر را بااعتباری بالغ‌بر ۲۸ میلیارد ریال بازسازی شد و از امروز در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بنادرودریانوردی گیلان، بابیان این‌که این استخر استاندارد، بزرگ‌ترین استخر گیلان به شمار می‌رود، تصریح کرد: شهرستان بندرانزلی و استان گیلان دارای ظرفیت بالایی در ورزش‌های آبی داشته که به‌همین راستا برای حمایت از ورزشکاران گیلانی این مجموعه را بازسازی کردیم.

وی در پایان گفت: درمجموع با بهره‌برداری از پروژه‌های امروز هفته دولت در مجتمع بندری انزلی، بااعتباری بالغ‌بر ۱۹۰ میلیارد ریال و ایجاد فرصت شغلی برای ۱۲۵ نفر به افتتاح رسید.

در ادامه مصطفی سالاری استاندار گیلان در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت مجتمع بندری انزلی با اشاره به افتتاح چند انبار و یک پروژه ورزشی، عنوان کرد: مشخص است که اولویت پروژه‌های امسال ما در استان با پروژه‌های اقتصادی و عمرانی است که منجر به توسعه اشتغال گیلان می‌شوند.

وی افزود: مبحث توجه به ورزش نیز برای ارتقای سلامت و نشاط استان برای ما جدی است و شهرستان بندرانزلی و استان گیلان استعدادهای زیادی در زمینه‌های مختلف ورزشی دارد.

دکتر سالاری بابیان این‌که احداث انبارهای جدید که امروز مورد افتتاح قرار گرفتند، موجب افزایش ۶۷‌درصدی انبارهای این شهرستان شد، بیان کرد: انزلی نیاز جدی به انبارهای جدید داشت و راه‌اندازی این انبارها موجب رونق تجارت و صادرات بندر می‌شود.

استاندار گیلان رویکرد و اولویت امسال در استان را اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی دانست و گفت: نسبت به سال گذشته از جهش بسیار خوبی برخوردار هستیم و در حال حاضر پروژه‌های خوب اقتصادی و عمرانی در دست‌کار داریم که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند و با افتتاح این پروژه‌ها افزایش آماری خوبی را در بحث اشتغال خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.