| کد خبر: 219399 |

نصب ۴۶۰۰ عدد علائم ایمنی در محور های پرتردد کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از نصب ۴ هزار و ۶۰۰ عدد علائم ایمنی در محور های پرتردد کرمانشاه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از نصب ۴ هزار و ۶۰۰ عدد علائم ایمنی در محور های پرتردد کرمانشاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، فریبرز کرمی با اشاره به محورهای حوزه استحفاظی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: اقداماتی از جمله روکش آسفالت لایه نهایی به طول ۱۹ کیلومتر، یک کیلومتر روکش آسفالت لایه رگلاژی و ۱۸ کیلومتر لکه گیری آسفالت انجام شده است.

وی از انجام ۲۱۸ کیلومتر چاله پرکنی و لکه گیری، به صورت امانی در سطح محورهای استان خبر داد و گفت: ۶۰۰ کیلومتر خط کشی محورهای بزرگ‌راهی و اصلی انجام شده و ۲۵۰ متر مربع تابلوی اطلاعات نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۲۴ کیلومتر اجرای فوگسیل انجام شده بود، گفت: در اجرای این پروژه ۳۴ هزار و ۸۳۳ تن آسفالت مصرف شده است.

کرمی از نصب ۴ هزار و ۶۰۰ عدد علائم ایمنی و مسیر نماهای کامپوزیت در محورهای حوزه استحفاظی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد و گفت: ۶۵ مورد ایمن سازی و آشکارسازی دماغه‌ها و دوربرگردان‌ها در طول محور انجام شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: تعمیر و نوکوبی گاردریل به طول ۶۰ کیلومتر همچنین دو کیلومتر نیز نصب نیوجرسی انجام شده است.

وی از تعمیر و نگهداری چراغ‌های چشمک‌زن به تعداد ۱ هزار و ۸۰۰ خانه چراغ و تعمیر و نگهداری مسیر روشنایی به طول ۱۴۶ کیلومتر خبر داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.