| کد خبر: 36986 |

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی آذربایجان‌شرقی خبر داد

تین نیوز | رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی آذربایجان‌شرقی گفت: طرح برخورد با مراکز عرضه و فروش خودروهای پلاک ارس در سطح کلانشهر تبریز توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی استان به مرحله اجرا گذاشته شد.
 
مرتضی قربانی اظهار داشت: در پی افزایش قارچ‌گونه شرکت‌ها و دفاتری که به صورت غیرمجاز و بدون اخذ مجوزهای لازم، اقدام به عرضه و فروش و نمایش خودروهای پلاک ارس در شهر تبریز نموده و با عنایت به اینکه این امر خلاف مقررات و قوانین بوده و عرضه هرگونه خودروی خارجی با پلاک ارس صرفا باید در منطقه آزاد تجاری ارس صورت گرفته و فروش این خودروها در سایر شهرها ممنوع است لذا جهت پیشگیری از تخلفات و سوءاستفاده و کلاهبرداری‌های احتمالی، اداره نظارت بر اماکن عمومی استان به همراه پلیس راهور طرح مشترکی را در این خصوص به مرحله اجرا گذارد.
 
وی گفت: در این راستا بالغ بر 21 واحد صنفی که خودروهای پلاک ارس را تبلیغ، نمایش و به فروش می‌رساندند توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و عوامل راهور بازدید شدند.
 
قربانی افزود: ضمن صدور هشدار و آموزش‌های لازم به مدیران و متصدیان واحدها مبنی بر ممنوعیت فعالیت در شهر تبریز تعداد 11 فقره اخطاریه تعطیلی صادر و چهار واحد صنفی را نیز در این خصوص که قبلا اخطاریه‌های لازم صادر شده بود پلمب کردند.

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان آذربایجان شرقی، در پایان به همشهریان توصیه کرد، از مراجعه به مراکز غیرمجاز و بدون مجوز جهت خرید خودرو با پلاک ارس در شهر تبریز خودداری کرده و در صورت تمایل برای خرید از طریق منطقه آزاد تجاری ارس اقدام کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • خودرو ملى 0 0

    جناب آقاى مرتضى قربانى شما اگر قانون را میخواهید اجرا کنید لطفا کل آن را اجرا کنید نه بصورت ناقص وجزیى از آن!!!! در قانون تردد خودروهاى پلاک ارس فقط رینکى تعریف شده که شهر تبریز داخل آن رینک میباشد و این در حالى هست که مجوزى براى تردد در داخل رینک نیست وصرفا خودروها میتوانند تا فرودگاه بین المللى شهید مدنى تبریز و ایستگاه راه آهن وترمینال که این سه نقاط در مسیر رینک هستندبیایندو این درحالى هست که خودروها در کوى ولیعصر آبرسان و … ویراژ میدهند شخصا اعلام مینمایم براى اینجانب تصادفى ویا حادثه اى داخل شهر با خودروهاى ارس اتفاق بیافتد من شخصا از راهنمایى رانندگى شاکى میشوم!!!!!مزید اطلاع که البته در جریان هستید مسیر رینک عبارتند هست: جلفا - مرند - صوفیان - میدان راه آهن تبریز - دیزل آباد - سه راه کبریت سازى - اتوبان شهید کسایى تا سه راهى اهر - اهر - کلیبر - خدافرین - جاده کنار رودخانه ارس - مرزنوردوز - دوباره جلفا - نه اینکه پس کوچه هاى داخل شهر تبریز!!!!