| کد خبر: 189573 |

جاده چالوس عصر امروز یکطرفه می‌شود

ورود انواع کشنده‌های سنگین از امروز در سه جاده استان ممنوع شد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان مازندران امروز از یکطرفه شدن جاده چالوس و ممنوعیت تردد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های هراز، چالوس و سوادکوه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گقت: پیش بینی می‌شود با آغاز تعطیلات چهار روزه در کشور شاهد حجم زیاد ورود خودرو و مسافر به استان باشیم.

وی افزود: برای افزایش ایمنی در سفر و روان سازی ترافیک از بعدازظهر امروز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان اعمال می‌شود و این محدودیت تا پایان تعطیلات به صورت روزانه اعلام خواهد شد.

سرهنگ علیرضا قدمی ز رانندگان وسایل نقلیه خواست با صبر و حوصله بیشتر در رانندگی و رعایت قوانین و مقررات راهور سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند. گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از مرزن آباد به کرج ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ماموران پلیس راه با مشاهده ترافیک سنگین برای روان سازی و تخلیه بار ترافیکی این مسیر را یکطرفه خواهند کرد، افزود:، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا سه شنبه از کرج به مرزن آباد یک طرفه می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت آمدوشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج - چالوس، گفت: آمدوشد همه تریلر‌ها از جاده  هراز همچنان ممنوع است.

وی افزود: آمدوشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۸ امروز از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمدوشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از مسیر جنوب به شمال در جاده قائم شهر ـ سوادکوه ـ تهران ممنوع است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: به همین منظور به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر‌های مجاز ترافیک، آمدوشد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۸ خردادماه از جاده‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی از رانندگانی که قصد رفت و آمد در جاده های استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.