| کد خبر: 156839 |

رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

تردد در گردنه توسکستان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به بارش شدید برف در گردنه‌های برف‌گیر این استان گفت: تردد در گردنه توسکستان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

تین نیوز

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به بارش شدید برف در گردنه‌های برف‌گیر این استان گفت: تردد در گردنه توسکستان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

سرهنگ حسن خسروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: گردنه توسکستان که در مسیر شاهرود به گرگان است به علت بارش شدید برف لغزنده است و تردد در این مسیر تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات شمالی و گردنه‌های برف‌گیر این استان گفت: تردد در سایر محورها مانند فولاد محله-شهمیرزاد روان است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به لغزندگی جاده در این محور از رانندگان خواست تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه در محورها به تردد خود ادامه دهند.

خسروجردی از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضروری در روزهای برفی خودداری کنند و در صورت ضرورت حتماً از کافی بودن سوخت خودرو مطمئن شوند.

وی با بیان اینکه رانندگان باید از سالم بودن خودرو خود اطمینان داشته و بعد اقدام به مسافرت کنند افزود: رانندگان در روزهای برفی حتماً سوخت کافی و همچنین امکانات لازم برای روزهای برفی را در خودرو خود به همراه داشته باشند و همچنین قبل از حرکت حتماً چراغ‌های مه شکن، برف‌پاک‌کن خودرو خود را بررسی کنند که در حین سفر دچار مشکل نشوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.