| کد خبر: 11418 |

۱۱۷ نقطه حادثه خیز در جاده های کرمانشاه شناسایی شد

تین نیوز | فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از شناسایی 117 نقطه حادثه خیز در استان خبر داد و گفت: سال گذشته در 28 نقطه آن اقدامات بازدارنده انجام گرفته است.
 
سرهنگ محمد مرادی اظهار داشت: با شناسایی نقاط حادثه خیز استان، 28 نقطه که تصادفات بیشتری در آن ها صورت می گرفت اقدامات بازدارنده نظیر نصب تابلو، نصب چراغ راهنما و ایجاد شیارهای لرزاننده انجام گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: محورهای اسلام آبادغرب - پل دختر، اسلام آبادغرب - سرپل ذهاب و کرمانشاه - کامیاران سه محوری بودند که طی سه ماهه نخست امسال بیشترین حوادث رانندگی در آن ها به وقوع پیوست.
 
مرادی همچنین از محورهای کرمانشاه - اسلام ابادغرب و صحنه - کنگاور نیز به عنوان سایر محورهای پرحادثه استان یاد کرد.
 
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به آغاز مرحله اول تابستانی، خاطرنشان کرد: این مرحله روز نهم تیرماه و با آغاز ماه مبارک رمضان به اتمام خواهد رسید و مرحله دوم نیز از پنجم مردادماه آغاز و تا پنجم مهر به مدت دو ماه آغاز خواهد شد.
 
وی یادآور شد: در این طرح دو مرحله ای، 30 تیم گشتی محسوس و 20 تیم گشتی نامحسوس جاده های استان کرمانشاه را زیر نظر خواهند داشت و با جدیت وظایف محوله را انجام خواهند داد.
 
سرهنگ مرادی در ادامه از ابطلال گواهینامه رانندگانی خبر داد که تخلفات حادثه ساز آنان تکرار و با رانندگی نا مطمئن سلامت و امنیت خود و دیگران را به خطر می اندازند.
 
وی خاطرنشان کرد: در صورتی راننده ای نمرات منفی اش در پی تخلفات حادثه ساز به 30 برسد گواهینامه اش به مدت سه ماه توقیف و پس از آن با پرداخت 40 هزار تومان پس داده می شود.
 
فرمانده پلیس راه کرمانشاه یادآور شد: این راننده در صورتی که بار دوم تخلفات حادثه ساز مرتکب و نمرات منفی اش اینبار به 25 برسد گواهینامه اش به مدت 6 ماه توقیف و پس از پرداخت جریمه 60 هزار تومانی می تواند گواهینامه را مجددا دریافت نماید.
 
مرادی افزود: چنین فردی در صورت تکرار تخلفات حادثه ساز و رسیدن نمرات منفی اش به عدد 20، گواهینامه اش باطل و پس از یک سال باید با پرداخت مبلغ یکصد هزار تومان مجدداد در آزمون رانندگی برای کسب گواهینامه مجدد شرکت کند.
 
وی در پایان با اعلام سامانه پیامکی 110120 ، از هموطنان و هم استانی ها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان، مراتب را به پلیس راهنمایی و رانندگی اطلاع دهند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علیرضا حشمتی 0 0

    با این رانندگی که شماها دارین حتی تمام خطای صاف هم حادثه سازند با این حساب تمام پیچهای جاده تهران تا کرمانشاه رو با میلیاردها تومن حذف کنید کل مسیر بشه یه خط صاف ۵۰۰کیلومتری. البته این جماعت بازهم تصادف خواهند کرد